کد خبر: ۷۲۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
تعداد بازدید: ۳۴۴
حاشیه دیدار تیم‌های فوتسال فرش‌آرا و آذرخش/
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال و سرپرست کمیته فوتسال از سالن شهید بهشتی مشهد فرار کرد.
کفاشیان فرار کردبه گزارش خبرداغ ، دیدار افتتاحیه لیگ برتر فوتسال کشور قرار بود امشب با برگزاری دیدار تیم‌های فرش‌آرا مشهد و آذرخش بندرعباس در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شود که این دیدار به دلیل عدم حضور تیم میهمان لغو شد.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده، قرار بود در این بازی علی کفاشیان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال و سرپرست کمیته فوتسال حضور داشته باشد، اما وی در سالن حضور پیدا نکرد.
به نقل از فارس، کفاشیان وقتی مقابل سالن شهید بهشتی مشهد رسید از سوی مسؤولان فرش‌آرا باخبر شد که این دیدار برگزار نمی‌شود و خبرنگاران منتظر وی هستند تا در این خصوص از او سؤال کنند.

کفاشیان پس از اطلاع از این موضوع وارد سالن شهید بهشتی نشد تا از دست خبرنگاران فرار کند. در این بازی اکبر میثاقیان سرمربی سیاه‌جامگان نیز حضور داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: