کد خبر: ۷۲۶۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۳۴۴
بروجردی مطرح کرد:
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه الزاماتی برای دولت در نظر گرفته شده و دولت مکلف به اجرای آن است.
طرح مقابله با اقدامات آمریکا در کمیسیون امنیت‌ملی نهایی شده است/ تشریح جزییات طرحبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علاءالدین بروجردی درخصوص تهیه طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه، اظهار داشت: این طرح آماده شده است و بلافاصله بعد از تعطیلات، به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهد شد.

او با بیان اینکه طرح تهیه شده در کمیسیون، عکس‌العمل مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ملت ایران در قبال اقدامات اخیر کنگره آمریکا در وضع تحریم‌های جدید است، گفت: در جهت دفاع از منافع ملی، این طرح عرض اندام قدرتمندانه جمهوری اسلامی ایران در برابر اقدام اخیر کنگره آمریکا است.

به نقل از خانه ملت، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص مختار بودن یا ملزم بودن دولت به اجرای طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه، گفت: در این طرح الزاماتی برای دولت در نظر گرفته شده و دولت مکلف به اجرای آن است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: