کد خبر: ۷۲۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
تعداد بازدید: ۲۴۱
توکلی و تلیکانی اعضای هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران به همراه وکيل مشاور مديرعامل و رئيس اداره حوزه مديريت و طبلشي رئيس اداره پشتيباني به منظور بررسي و ارزيابي عملكرد شعب مازندران به اين استان سفر كردند.
بازدید اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران از شعب استان مازندرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این سفر از دوایر مختلف ستادي و شعب تنکابن (کد ۶۸۱۱) و چالوس (کد ۶۸۲۱) بازديد به عمل آمد و رهنمود هاي لازم به همكاران ارائه گرديد.
در این بازدیدها توکلی ضمن تاکید بر رعايت ضوابط و مقررات کميسيون معاملات اظهارداشت: کليه فعاليت هاي معاملاتي بانك بايد در چهارچوب قوانين و حدود اختيارات مديريت هاي استان و با اخذ مجوزات و تاييديه هاي لازم صورت پذيرد.
وی افزود: تسلط کلیه همکاران بر بخشنامه های اداری و اجرايي سبب مي شود تا بانک در محيطي امن و با وسعت ديد بيشتري در جهت تحقق اهداف در نظر گرفته شده گام بردارد.
در ادامه تلیکانی نیز استفاده بهینه از سرويس هاي بانکداري الکترونيکي را لازمه ارائه خدمت‌رساني بهتر عنوان كرد و بيان داشت: استفاده از خدمات بانكداري نوين مانند اينترنت بانك، همراه بانك، تلفن بانك و پايانه هاي فروشگاهي، موجب تسهيل در دسترسي مشتريان به خدمات بانكي مي شود.
عضو هیات مدیره افزود: با توجه به گسترش زمینه های بانکداري نوين، همکاران بايد تلاش بيشتري براي بهره مندي مشتريان از به روزترين امکانات الکترونيكي خصوصا سامانه افتتاح حساب آنلاين و دريافت تسهيلات اينترنتي داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: