کد خبر: ۷۲۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۲۹۲
مدیر واحد پایش و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از سالم بودن هوای بیشتر نقاط تهران خبر داد.
هوای تهران سالم استبه گزارش خبرداغ،مریم نادری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، شرایط کیفی هوای سالم طی روز جاری (یکشنبه) برقرار بوده و انتظار می‌رود وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران تا روز دوشنبه همچنان در شرایط سالم قرار داشته باشد.

وی افزود: نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران حاکی از وزش باد مؤثر (بزرگی بین 3 تا 5 متر بر ثانیه) در برخی ساعات طی روز جاری (یکشنبه) است. با افزایش میزان ناپایداری جوی در روز دوشنبه، به تدریج بر سرعت باد افزوده شده و در برخی ساعات بعدازظهر وزش باد شدید (بزرگی بین 8 تا 10 متر بر ثانیه) از سمت نواحی جنوب شرقی پیش‌بینی می‌شود.

مدیر واحد پایش و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اظهار کرد: برای برخی ساعات روزسه شنبه نیز وزش باد نسبتا شدید (بزرگی بین 5 تا 8 متر بر ثانیه) از سمت نواحی جنوب شرقی دور از انتظار نیست.

به گفته نادری، دمای تهران طی دو روز آینده به طور جزئی افزایش می‌یابد.

وی اظهار کرد: شاخص کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز 78 و در شرایط سالم بوده است همچنین شاخص کیفی هوا در شرایط کنونی نیز 95 و در شرایط سالم قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: