کد خبر: ۷۲۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
تعداد بازدید: ۳۹۹
تیم ملی جودو کشورمان با هدایت محمد منصوری در بازی‌های کشورهای اسلامی و رقابت‌های قهرمانی آسیا نتایج قابل قبولی کسب کرد.
معمای سرمربی تیم ملی جودو قابل حل است/ ترکیب تیم برنده را دست نمی‌زنند!به گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، جودوی ایران که پس از کسب نتایج ایده‌آل در دو رویداد گذشته حال و هوای آرامی دارد، حالا برای انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان دچار شک و تردید شده است.

چندی پیش مجید زارعیان سرمربی که معلوم نیست هدایت تیم ملی را بر عهده دارد یا خیر؛ ابراز علاقه کرد تا شرایط برای حضورش در تیم ملی فراهم شود و مدعی شد که پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا تمرینات این تیم را زیر نظر می‌گیرد اما نکته مهم اینجاست که فدراسیون جودو قصد بازگرداندن زارعیان به تیم ملی را ندارد.

در اینکه زارعیان یکی از مربیان باتجربه و کاربلد جودو است تردیدی نیست اما بهتر است که مربی باتجربه جودو قبول کند که فدراسیون تمایلی به حضور مجدد او در راس تیم ملی ندارد. در واقع قانون ورزش این را می‌گوید که نباید به ترکیب کادر فنی تیم برنده دست زد!

شاید بهتر باشد خود زارعیان با انصراف از حضور در تیم ملی دست فدراسیون جودو را باز بگذارد تا تصمیم نهایی در خصوص کادر فنی تیم ملی اتخاذ شود. قصد نداریم نتایج جودو در چند ماه گذشته را فوق‌العاده جلوه دهیم اما حقیقت این است که وقتی حداکثری وجود ندارد، باید از حداقل‌ها لذت برد و باید قبول کرد شرایط تیم ملی نسبت به همیشه بهتر است.

به هر حال هر آنچه تا امروز برای جودو گذشته مقدمه است و حالا مسئولان فدراسیون باید با تصمیم‌گیری در خصوص وضعیت کادر فنی تیم ملی، خیال خود و همه را برای روزهای سرنوشت‌ساز پیش رو راحت کنند.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: