کد خبر: ۷۲۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
تعداد بازدید: ۵۸۰
مدافع فصل گذشته الاهلی قطر به تیم سابق خود بازگشت.
پژمان منتظری به استقلال پیوست+عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از سایت باشگاه استقلال، پژمان منتظری با امضای قراردادی دو ساله به استقلال پیوست.

سید رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال در همین رابطه به سایت باشگاه گفت: بازگشت پژمان منتظری به خانه‌اش را تبریک و خوش‌آمد میگویم. استقلال، خانه پژمان است، زیرا او سال‌ها برای استقلال بازی کرده و زحمت کشیده و حالا هم به این تیم بازگشته است.

او افزود: پژمان منتظری از بازیکنان کاربلد و اثرگذار در تیم ملی است که چند سالی به عنوان لژیونر در خارج از ایران به فوتبالش ادامه داد و حالا هم دوباره برای استقلال بازی می‌کند. با درخواست کادر فنی، ما از مدتی قبل با این بازیکن وارد مذاکره شدیم و دقایقی قبل هم به توافق نهایی رسیدیم. برای منتظری آرزوی موفقیت می‌کنم و حضور او در استقلال یکی دیگر از خبرهای خوشی بود که به هواداران وعده داده بودیم و انجام شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: