کد خبر: ۷۲۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
تعداد بازدید: ۶۶۰
بازیکنان تازه وارد پرسپولیس با شماره‌ پیراهن‌هایی خاص در فصل جدید برای سرخپوشان به میدان خواهند رفت.
6 شماره پیراهن غیرمرسوم بازیکنان پرسپولیس در لیگ هفدهمبه گزارش خبرداغ ،با توجه به صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان و همچنین تحت تملک بودن برخی شماره‌ها، بازیکنان تازه وارد مجبور شدند با شماره‌های خاص قرارداد خود را با این تیم ثبت کند.

 

از جمله شماره‌های عجیب و خاص در بین بازیکنان این تیم می‌توان به بوژیدار رادوشوویچ با شماره پیراهن 44، گادوین منشا با شماره 90، شایان مصلح با شماره 69 و سیامک نعمتی با شماره 88 اشاره کرد.

 

علی علیپور، مهاجم شمالی سه فصل اخیر سرخپوشان نیز دیگر بازیکنی است که با شماره غیر مرسوم در دنیای فوتبال و البته در طول سال‌های اخیر در این تیم حضور دارد و این بازیکن نیز با شماره 70 برای این تیم به میدان می‌رود.

 

در شرایطی که گمانه زنی از تغییر شماره پیراهن توسط محسن مسلمان و خارج کردن پیراهن شماره 77 وجود داشت، این هافبک تکنیکی نیز از تداوم حضورش در پرسپولیس با شماره سابق خبر داده است تا جمع شماره‌های خاص در این تیم به  شش نفر برسد.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: