کد خبر: ۷۲۵۲۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
تعداد بازدید: ۲۸۲
وزیر نفت:
وزیر نفت علت کاهش قیمت نفت را افزایش تولید نفت از سوی آمریکا عنوان کردو گفت: در حال رایزنی با اعضای اوپک هستیم که برای این موضوع تصمیم‌گیری کنیم که تصمیمی دشوار است.
افزایش تولید آمریکا منجر به کاهش قیمت نفت شد/تصمیم برای کاهش تولید در اوپک سخت استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بیژن زنگنه در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره کاهش قیمت نفت و اقداماتی که باید برای افزایش قیمت نفت صورت بگیرد گفت: علت کاهش قیمت نفت، افزایش غیر‌قابل پیش‌بینی تولید نفت آمریکا است که در این چند ماهه حدود ۹۰۰هزار بشکه تولید نفت خود را افزایش داده است و این بسیار بیشتر از برآورد و پیش‌بینی اعضای اوپک بوده است.

وزیر نفت خاطر نشان کرد: در حال رایزنی با اعضای اوپک هستیم که برای این موضوع تصمیم‌گیری کنیم که تصمیمی دشوار است. معنی تصمیم‌گیری این است که دوباره اوپک تولید خود را کاهش دهد. البته بحثی که بعضی از اعضای اوپک دارند این است که از کاهش تولید اوپک مدت زیادی نگذشته است. باید مقداری صبر کنیم تا ببینیم تاثیرات به چه شکل می‌شود و آن موقع تصمیم بگیریم. تصمیم برای کاهش تولید در اوپک سخت است.

او راجع به اهمیت حضور در روز قدس تاکید کرد: قطعا خودم در این مراسم شرکت می‌کنم و هم مردم را برای حضور دعوت می‌کنم. امسال هم مساله قدس را داریم هم در ادامه آن مبحث مبارزه با تروریسم و داعش را داریم که باید هر دو را محکوم کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: