کد خبر: ۷۲۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۱۵۷
توافق جمعی 21 عضو شورای شهر تهران؛
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعضای شورای پنجم در یک توافق جمعی متعهد شدند در طول دوران نمایندگی مردم در شورا مسئولیتی که قابل جمع با عضویت در شورا نباشد را برعهده نگیرند.
به پاس احترام به رای مردم/هیچ عضو شورای شهر تهران، شهردار نمی‌شودزهرا نژادبهرام روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: توافق مذکور میان تمامی اعضای شورای شهر پنجم و در جلسه امروز اتخاذ شده است. 

به گزارش خبرداغ ؛ وی خاطرنشان کرد: این تصمیم به پاس احترام به رای مردم و امانتداری در مسئولیتی که برعهده ما قرار گرفته اتخاذ شده است. 

نژادبهرام یادآور شد: با تاکید بر پایبندی به میثاق‌نامه شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، در یک توافق جمعی متعهد شدند در طول چهار سال نمایندگی مردم در این شورا هیچ‌گونه مسئولیتی که قابل جمع با عضویت در شورا نباشد، بر عهده نخواهند گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: