کد خبر: ۷۲۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۲۸۸
بدون کوچک‌ترین تردیدی رامین رضاییان در 2 سال گذشته بهترین دفاع راست فوتبال ایران بوده است.
پیام گزینه نقل‌و انتقالاتی منصوریان؛ فقط پیشنهادهای اروپایی را بررسی می‌کنمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،گرچه رامین رضاییان روی لجبازی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس جدا شد اما جایگاه ثابت او در سمت راست خط دفاعی تیم ملی تغییری نکرد و اتفاقاً مقابل ازبکستان نمایش خوبی هم ارائه داد.

 

طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر توافق رامین رضاییان با باشگاه خنت بلژیک به گوش رسید. دیروز وقتی با محمدرضا مهدوی، بازیکن سابق تیم ملی، استقلال و پرسپولیس و همین‌طور نماینده تام‌الاختیار رامین رضاییان، در این رابطه صحبت کردیم، به ما گفت: هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است. با توجه به عملکرد خوب رامین در فصل گذشته در پرسپولیس و تیم ملی در حال حاضر 4 پیشنهاد خوب از هلند، آلمان و 2 تیم بلژیکی داریم که مشغول بررسی آن هستیم. از آنجایی که اولویت رضاییان بازی در اروپاست بنابراین می‌خواهیم با بررسی تمامی جوانب با تیمی قرارداد ببندیم که به نفع او باشد. با توجه به تجربه‌ای که خودم در فوتبال اروپا کسب کردم قصد نداریم بی‌گدار به آب زده و فقط رامین را به اروپا ببریم. بنا داریم رامین با یک قرارداد خوب و مناسب به اروپا برود چراکه اگر قرارداد بازیکنی بالا باشد احترام مدیریت و سرمربی آن باشگاه را هم به دنبال خواهد داشت. اگر تا پایان هفته به جمع‌بندی نهایی برسیم تیم بعدی رامین رضاییان را معرفی خواهیم کرد.

 

دیروز هرقدر سعی کردیم موفق نشدیم از زیر زبان محمدرضا مهدوی خیلی حرف بکشیم اما تیم آلمانی خواهان رضاییان در بوندس‌لیگا یک فعالیت دارد و خود رامین هم مایل است به این کشور برود. از اوترخت به عنوان تیم هلندی خواهان مدافع ملی‌پوش ایران یاد می‌شود اما در مورد 2 باشگاه بلژیکی شنیدیم 2 باشگاه خنت و شارلوا که به تازگی کاوه رضایی را خریده مشتری جدید رامین رضاییان به شمار می‌روند.

 

تنها مشکل رامین رضاییان شاید این باشد که 27 ساله است. تیم‌های اروپایی به ندرت بازیکن آسیایی بالای 25 سال را استخدام می‌کنند و اگر این ملی‌پوش ایرانی زیر 25 سال بود از همین حالا لژیونر شدن او صددرصد بود. شاید فقط این موضع مانع رضاییان شود و به همین خاطر رامین استقلالی‌ها را در لیست انتظار گذاشته است در حالی که علیرضا منصوریان کماکان اصرار به خرید این مدافع راست نفوذی دارد.

 

پیغام رامین به نماینده‌اش از امارات: فقط اروپا!

 

رامین رضاییان هم‌اکنون در کشور امارات به سر می‌برد و با یک مربی بدنساز اختصاصی تمرین می‌کند که در صورت لژیونر شدن با بدنی آماده راهی اروپا شود. البته این موضوع غریبی نیست. رامین رضاییان در گفت‌وگوی اختصاصی خود با خبرورزشی هم بارها اعلام کرده به تمرین کردن اعتیاد دارد و در امارات هم دست برنداشته است.

 

رامین از امارات به محمدرضا مهدوی پیغام داده است: «اولویت من اروپاست. فقط می‌خواهم به اروپا بروم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: