کد خبر: ۷۲۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱
تعداد بازدید: ۵۱۷
هافبک دفاعی جوان پرسپولیس با توجه به دریافت استعلام مربوط به کسری خدمتی از فردا قادر خواهد بود در تمرینات شاگردان برانکو ایوانکوویچ حاضر شود.
سورپرایز بزرگ نقل‌و انتقالاتی برای پرسپولیسی‌ها/ پیراهن سرخ بر تن ستاره محبوب برانکوبه گزارش خبرداغ ، احمد نوراللهی، هافبک دفاعی جوان پرسپولیس که در نیم فصل لیگ شانزدهم برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتورسازی شده بود، با مشکل بزرگی بابت محرومیت نماینده تبریز از جذب بازیکن همراه شد. این اتفاق باعث شد تا او بیشتر دیدارهای فصل گذشته را از دست بدهد و به تمرینات اختصاصی بپردازد.


نوراللهی که به دنبال دریافت استعلام مربوط به کسر خدمتی خود در خصوص سابقه حضور در پایگاه بسیج و البته حضور خانواده‌اش در منطقه جنگی بود، در نهایت موفق شد آن را دریافت کرده تا مشکلی برای بازگشت به پرسپولیس و ادامه فوتبال خود در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ نداشته باشد.


بر این اساس هافبک دفاعی شماره هشت و محبوب پرسپولیسی‌ها از تمرین فردا به که عنوان افتتاحیه فصل هفدهم محسوب خواهد شد، قادر به بازگشت به این تیم خواهد بود و مشکلی از این جهت نخواهد داشت تا دغدغه سرخپوشان برطرف شود.


برانکو ایوانکوویچ و مسوولان پرسپولیس البته امیدوارند مشکلات مربوط به توافق با کمال کامیابی نیا را نیز برطرف کرده تا در پست هافبک دفاعی به قدرت کاملی از این حیث دست یابند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: