کد خبر: ۷۲۴۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۲۷۸
آزمایش تشخیص رایگان HIV (ایدز) و مشاوره رایگان در کیش انجام می شود.
انجام آزمایش تشخیص رایگان HIV در کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، آزمایش تشخیص رایگان بیماری ایدز به همراه مشاوره رایگان روز دوشنبه 29 خرداد در دو نوبت صبح از ساعت 10 تا 12 و عصر از ساعت 18 تا 20 در پایگاه خدمات مرکز توسعه سلامت در بازار ونوس انجام می شود.

داوطلبان می توانند با مراجعه به این پایگاه از خدمات رایگانی که از سوی کارشناسان مرکز توسعه و سلامت کیش ارائه می شود، بهره مند شوند.

گفتنی است، ایدز نوعی بیماری است که در دستگاه ایمنی و توسط ویروس نقص ایمنی (HIV) ایجاد می‌شود که عمدتاً از طریق تماس جنسی محافظت نشده، انتقال خون آلوده و سرسوزن آلوده و از مادر به فرزند در طول بار داری، زایمان یا شیردهی منتقل می شود. سر درد، تب، خستگی، تورم غدد لنفاوی، کهیر، درد عضلات و مفاصل و گلو درد از نشانه های اولیه ورود ویروسHIV به بدن فرد مبتلا است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: