کد خبر: ۷۲۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
تعداد بازدید: ۵۰۲
در ایام تابستان افراد زیادی به دنبال ورزش بیشتر و کاهش چربی‌های بدن هستند و حرکات و فعالیت‌های ورزشی وجود دارند که می‌توانیم با اضافه کردن آنها به برنامه ورزش در تابستان چربی سوزی را به میزان زیادی افزایش دهیم.
پنج حرکت ورزشی برای چربی سوزی در تابستانبه‌ گزارش ‌خبرداغ به نقل از ایسنا، پنج حرکت ورزشی که می‌توانیم در تابستان انجام دهیم و چربی‌های بدن را بسوزانیم عبارتند از:

۱. طناب زدن:

طناب زدن یکی از بهترین حرکات ورزشی برای سوزاندن چربی است. ۱۵ ‌دقیقه طناب زدن می‌تواند به اندازه یک ساعت ورزش کالری سوزی داشته باشد.

۲. اسکات پرش:

امکانات پرش حرکت خوب برای روزهایی است که ورزش در ناحیه پایین تنه و پا انجام می دهید. این حرکت به قدرتمند کردن عضلات ران، ساق و شکم کمک می‌کند. می توانید در ست‌های ۱۵ تایی این حرکت را انجام دهید.

۳. حرکت موجی با طناب:

انجام حرکت موجی با طناب باعث افزایش قدرت و استقامت بدن می‌شود. سعی کنید در هر ست ۲۰ تا ۳۰ ثانیه این حرکت را انجام دهید. این حرکت آسان نیست ، اما انجام ۳۰ ثانیه‌ای آن نیز باعث سوزاندن چربی‌ها می‌شود.

۴. پرش اسکی:

این پرش شبیه حرکت اسکی بازان است و با تمام توان انجام می‌شود. بهتر است پنج ست ۴۰ ثانیه‌ای این حرکت را انجام دهید. این حرکت را در پایان جلسه ورزشی انجام دهید.

۵. حرکت چهار دست و پا:

این حرکت که شبیه حرکت خرس بر روی زمین است. به افزایش تعادل و هماهنگی بدن کمک می‌کند. این حرکت ضربان قلب را نیز افزایش می‌دهد و باعث چربی سوزی می‌شود. در پنج ست و هر ست ۳۰ قدم این حرکت را انجام دهید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: