کد خبر: ۷۲۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
تعداد بازدید: ۲۹۹
مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال می‌گوید تقویم فصل ۹۷-۹۶ نهایی شد.
قطعی شدن تقویم نهایی فصل ۹۷-۹۶ فوتبال ایرانبه‌ گزارش خبرداغ ‌و ‌به نقل از سازمان لیگ فوتبال، سعید فتاحی درباره تقویم هفدهمین دوره لیگ برتر، گفت‌: بعد از جلسه‌هایی که با سرمربیان تیم‌های لیگ برتری داشتیم و نشستی که روز چهارشنبه با کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در مورد اردوها و برنامه‌های تیم‌ ‌ملی برگزار شد تقویم نهایی فصل ۹۷-۹۶ تدوین شد.

او افزود: این تقویم مثل تمام دنیا ابتدا بر اساس روزهای فیفا، مسابقات آسیایی و اردوهای تیم‌ ‌ملی تدوین شده است و منافع تیم‌های‌ ‌ملی و باشگاهی لیگ برتری در آن لحاظ شده است، امیدواریم فصل آینده هم شاهد برگزاری لیگی پویا باشیم و تیم های باشگاهی در این رقابت‌ها توانمندی هایشان را به خوبی نمایش بدهند و هم‌چنین تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران هم بتواند برای اولین مرتبه در تاریخ از گروهش در جام جهانی صعود کند.

مسئول مسابقات سازمان لیگ در مورد حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ، خاطر نشان کرد: حضور پرسپولیس در مرحله یک چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان نیز برای فوتبال کشور ما یک موفقیت است و سازمان لیگ به تیم‌ ‌ پرسپولیس هم مثل تیم‌ ‌ملی نگاه می کند و جلسه‌ای  با طاهری و برانکو مدیر و سرمربی پرسپولیس برای هماهنگی مسابقات این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: