کد خبر: ۷۲۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۵۰۴
سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران در خصوص حضور ایران در هفته سوم لیگ جهانی گفت: قلبم با تیم ملی است و این بازیکنان و کادر فنی قابل احترام هستند.
غلامی: قلبم با تیم ملی است / شکست در والیبال برای همه تیم‌ها وجود داردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، عادل غلامی سرعتی زن تیم ملی والیبال کشورمان که به دلیل مصدومیت نتوانست تیم ملی را در هفته سوم لیگ جهانی همراهی کند در خصوص رقابت‌های هفته سوم لیگ جهانی ۲۰۱۷ والیبال اظهار داشت: واقعا غمگین هستم که نتوانستم همراه دیگر بازیکنان در خدمت تیم ملی باشم. ولی به خوبی می‌دانم یکی از سخت‌ترین کارهای زندگی انسان‌ها این است که شب بیدار باشند. بچه‌هایی که در روزهای خوش زندگی‌شان ساعت چهار صبح پرواز داشتند، راهی را که می‌توانست چهار یا  پنج ساعته باشد، به دلیل برخی مشکلات نتوانستند پرواز راحت داشته باشند و این همه سختی کشیدند تا بعد از 15 تا 16 ساعت به محل مسابقه خودشان برسند.

وی در ادامه گفت: بچه‌هایی که از خانواده دور هستند و برای به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران زحمت زیادی می‌کشند. این‌ها از خیلی چیزها گذشتتند. این‌ها شایسته احترام هستند. متاسفانه برخی افراد که تعدادشان اندک است، خیلی از این مسایل را نمی‌بینند و منتظر یک شکست از تیم ایران هستند تا هر چی دوست دارند در فضای مجازی منتشر و اعلام کنند.

غلامی ادامه داد: به نظر من این بچه‌ها و کادر فنی قابل احترام هستند. در این چند روزی که از تیم دور بودم، شاهد حمایت مردم از تیم ایران هستم و همه مردم تیم ایران را دعا می‌کنند. از همه مردم ممنونم که این همه خالصانه از تیم ملی والیبال خودشان حمایت می‌کنند.

سرعتی زن تیم ملی والیبال کشورمان بیان کرد: امروزه والیبال جزو مسایل روزمره زندگی مردم شده است و در روزهای سخت مردم والیبال را تنها نمی‌گذارند. مردم خودشان به خوبی همه چیز را می‌فهمند.

ایشان افزود: تنها چیزی که می‌توانم به مردم بگویم این است که مطمئن باشید این بازیکنان ایران تا آخرین لحظات مسابقات به تلاش و جنگ خود با حریفان ادامه می‌دهند، تنها برای شادی و دلخوشی شما. حتی اگر تیم ملی والیبال ایران به مرحله نهایی لیگ جهانی صعود نکند، چیزی از ارزش‌های این بچه‌ها کم نمی‌شود. متاسفانه برخی افراد به خیلی از این بازیکنان انگ‌های ناعادلانه چسباندند ولی این بازیکنان خم به ابرو نیاوردند و فقط بازی کردند و از خود غیرت نشان دادند.

غلامی گفت: من هم یکی از این بازیکنان بودم اما به دلیل مصدومیت در این هفته با تیم نرفتم، اما قلبم با آنان است. در این مدت به مردم نزدیک‌تر شدم تا بیینم در درون آنان چه نظری درباره بازیکنان وجود دارد. از نزدیک شاهد ابراز احساسات آنان بودم. اکثر مردم جز انرژی مثبت و دعاهای خوب درباره بازیکنان والیبال چیز دیگری نمی‌گویند. اما عده انگشت شمار نیز هستند که حرف‌هایی که در شان بازیکنان ایران نیست، می‌زنند. به نظر من این افراد ایرانی نیستند.

سرعتی زن تیم ملی والیبال کشورمان در پایان اظهار داشت: از اینجا تنها چیزی که می‌توانم به بازیکنان و هم تیمی‌هایم بگویم این است که، هدف‌های بزرگی در انتظار شماست و مستحق بهترین‌ها هستید و والیبال ایران راه خودش را پیدا کرده و شکست در والیبال برای همه تیم‌ها وجود دارد. حتی تیم‌های قدرتمند جهان. اما در آینده مردم حتما چیزهای بهتری از والیبال ایران خواهند شنید. بروید و با تمام وجود برای شادی دل مردم عزیزمان و سربلندی ایران عزیز بجنگید. فارغ از هر نتیجه‌ای که به دست خواهد آمد. فقط همین!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: