کد خبر: ۷۲۴۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
تعداد بازدید: ۱۵۷
عادت‌های زشت جزو ارزش‌های اخلافی شده
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برخی عزت خود را در تحقیر و ضعیف نشان دادن دولت می‌بینند.
قاضی‌زاده هاشمی: برخی عزت خود را در تحقیر دولت می‌بینند/برخی در زندگی روزمره‌ی خود بارها دست به نفاق، دروغ و فریب افکار عمومی می‌زنند/به رأی مردم احترام بگذاریمبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،حسن قاضی زاده هاشمی در آیین افتتاح پروژه‌های درمانی، رفاهی و دانشجویی در تبریز اظهار کرد: با این که شیعه‌ی حضرت علی (ع) هستیم، حکومت ما با حکومت شیعه‌ی علوی فاصله‌ی دارد و از  یک‌هزار و ۴۰۰ سال پیش تاکنون همواره جنگ بر اثر قدرت‌طلبی بوده است.  

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: در نظام اسلامی، قدرت طلبی پسندیده است ولی نه قدرتی که برگرفته از هوس‌ها و امیال انسانی باشد. آمریکا و انگلیس مصداق قدرت طلبی‌ناشی از هوس هستند.  

وی با اشاره به فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: خدمت به خلق عبادت است و هر کسی با دروغ گویی و اتهمام زنی در روند خدمت رسانی به مردم اخلال ایجاد کند از ما نیست؛ به طوری که این عادت‌های زشت جزو ارزش‌های اخلافی شده و برخی در زندگی روزمره‌ی خود بارها دست به نفاق، دروغ و فریب افکار عمومی می‌زنند.  

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: برخی عزت خود را در حقیر کردن دولت و ضعیف نشان دادن دولت می‌بینند و با فریب افکار عمومی وعده های غیر عملی می دهند و دست به هر اقدامی می زنند تا اقدامات و خدمات به مردم را کمرنگ جلوه دهند.  

وی در پایان تأکید کرد: باید از تمامی ظرفیت‌های کشور استفاده کرده و به رأی مردم احترام بگذاریم. این حجم از بیکاری، طلاق و اعتیاد شایسته‌ی کشور ما نیست؛ چرا که نام امیرالمونین که بر تارک کشور ما نقش بسته است و امید است تا با هماهنگی و یاری کردن هم در راستای حل مشکلات گامی به جلو برداریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: