کد خبر: ۷۲۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
تعداد بازدید: ۹۲۲
دبیرکل اتحادیه جهانی مخابرات در دیدار با دکتر واعظی با اشاره به برگزاری کنفرانس WTDC در سال جاری گفت: ایران می تواند در این کنفرانس نقش موثر و فعال داشته باشد
در دیدار واعظی با دبیرکل اتحادیه جهانی مخابرات چه گذشت؟به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به سوییس سفر کرده است، با دبیر کل اتحادیه جهانی مخابرات دیدار و گفت‌وگو کرد.

واعظی با اشاره به سابقه عضویت ایران در اتحادیه و مشارکت فعال در امور مختلف اظهار امیدواری کرد که با توجه به ظرفیت های نیروی انسانی متخصص و علاقمند این حوزه در  ایران زمینه همکاری آنان فراهم شود.

وی در ادامه با اشاره به وجود دانشکده پست و مخابرات ایران، برای اجرای دوره های آموزش تخصصی ICT برای کشورهای آسیا، اقیانوسیه اعلام آمادگی کرد.

واعظی همچنین با برشمردن مشارکت فعال جمهوری اسلامی ایران در گردهمایی مطالعاتی بخش توسعه ارتباطات ITU بر تداوم این نقش تاکید کرد.

در این دیدار دبیر کل اتحادیه جهانی ارتباطات راه دور نیز از حضور فعال، موثر  و راهگشایی جمهوری اسلامی ایران در اجلاس های  مختلف اتحادیه، تشکر کرد.

هولین ژائو همچنین با اشاره به برگزاری کنفرانس جهانی توسعه ارتباطات ( WTDC ) در سال جاری ابراز امیدواری کرد که ایران  بتواند نقش فعالی و موثری در این کنفراس داشته باشد و حضور موثری در فعالیت های سال آتی اجلاس وزاری  این اتحادیه داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: