کد خبر: ۷۲۴۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۴۰۱
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از 234 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد 96 خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت 24 امروز(پنجشنبه 25 خرداد) فرصت دارند نسبت به انتخاب‌رشته خود اقدام کنند.
امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون ارشدبه گزارش خبرداغ،دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: نتیجه اولیه آزمون دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته 96 داوطلبان شرکت‌کننده در این آزمون به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه مذکور از ساعت 19:00 روز دوشنبه 15 خرداد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: در این آزمون تعداد 707 هزار و 63 داوطلب در جلسه آزمون حاضر بودند و از تعداد 707 هزار و 63 داوطلب حاضر در جلسه آزمون تعداد 656 هزار و 180 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ساعت 8 صبح امروز(پنج‌شنبه) از تعداد 656 هزار و 180 داوطلب مجاز به انتخاب رشته، تعداد 234 هزار و 33 داوطلب انتخاب رشته نموده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: براساس برنامه زمانی اعلام شده مهلت انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ساعت 24 امروز پایان می‌پذیرد لذا از داوطلبان مجاز در این آزمون درخواست می‌شود در این مهلت باقی‌مانده با مطالعه دفترچه راهنما و ظرفیت‌های جدید علاوه بر ظرفیت‌های مندرج در دفترچه راهنما که بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است نسبت به انتخاب حداکثر 100 کد/رشته‌/محل از کد/رشته‌/محل‌های مجاز و مورد علاقه خود اقدام و آنها را در فرم اینترنتی ثبت کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: