کد خبر: ۷۲۴۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳
تعداد بازدید: ۲۴۸
اداره‌کل هواشناسی خوزستان امروز در اطلاعیه‌ای از پیش‌بینی وقوع دمای 49 درجه و بالاتر در برخی نقاط استان طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری خبر داد.
دمای هوای خوزستان بالاتر از 49 درجهبه گزارش خبرداغ ، در این اطلاعیه که امروز 23 خردادماه صادر شده، آمده است: پیرو اطلاعیه شماره 8 مورخ 20 خردادماه، به دلیل تقویت الگوی تابستانی انتظار وقوع دمای 49 درجه و بالاتر در برخی نقاط استان به ویژه در اهواز، آبادان، امیدیه، شوشتر، رامهرمز، شادگان طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری وجود دارد.

دمای هوای خوزستان بالاتر از 49 درجه 

لذا صرفه‌جویی در مصرف آب و برق به ویژه در ساعات اوج مصرف، اجتناب از ترددهای غیرضروری در حوالی ظهر تا اوایل غروب جهت جلوگیری از گرمازدگی و آبیاری مزارع در اوایل صبح یا اوایل شب به مسئولان و همشهریان توصیه می‌شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: