کد خبر: ۷۲۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۱۸۷
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه ایرلاین‌های ایرانی با برگشتن اوضاع به حالت عادی خود هیچ مشکلی برای تداوم پروازها به نجف ندارند، اعلام کرد: در صورتی که مشکلات این فرودگاه در سه حوزه برطرف شود، می‌توان این پروازها را از سر گرفت.
سه شرط ایران برای از سرگیری پروازهای نجف/ پرواز به بغداد ادامه داردبه گزارش خبرداغ ، مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضع حقوق و عوارض فرودگاهی جدید در فرودگاه نجف اظهار کرد: یکی از مسائلی که باید در این فرودگاه حل شود، مسائل مربوط به عوارض می‌شود که از ایرلاین‌ها و مسافران گرفته شده و شرایط را برای تداوم برنامه‌های پروازی دشوار کرده است.

وی ادامه داد: در کنار بحث نرخ هندلینگ فرودگاهی نیز در نجف نیاز به تغییر و تحول دارد که امیدواریم در جریان مذاکرات سازمان هواپیمایی ایران با مسئولان این فرودگاه شرایط بار دیگر تغییر کند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به لزوم تغییر رفتارهای تبعیض‌آمیز موجود در فرودگاه نجف برای هواپیماهای ایرانی تصریح کرد: در طول روزهای گذشته مذاکراتی برای تغییر در این شرایط مطرح شده و امیدواری‌هایی نیز وجود دارد. هر چند تا زمانی که اظهار نظر قطعی صورت نگیرد، برنامه ما تغییری نخواهد کرد.

اسعدی سامانی در پاسخ به این سوال که آیا ایرلاین‌های ایرانی در دیگر فرودگاه‌های عراق نیز با مشکلاتی مواجه هستند، نیز گفت: ما طبق موافقت نامه دوجانبه میان ایران و عراق امکان انجام ۹۱ برنامه پروازی در طول هفته را داریم که در کنار فرودگاه نجف به دیگر فرودگاه‌های عراق انجام می‌شود. در حال حاضر پروازهای ما به شهرهایی مانند بغداد، سلیمانیه و اربیل در دستور کار است و هیچ مشکل و محدودیتی نیز پیش روی آنها قرار ندارد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با مذاکرات انجام شده مشکلات مربوط به فرودگاه نجف در کوتاه‌ترین زمان برطرف شود اما در غیر این صورت نیز فرودگاه بغداد با توجه به مسافت نسبتا نزدیکی به عتبات عالیات دارد امکان مدیریت پروازها را خواهد داشت و برنامه ما در این فرودگاه طبق روال گذشته ادامه پیدا می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: