کد خبر: ۷۲۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
تعداد بازدید: ۶۲۲
پدر و مادری با طرح یک دلیل عجیب برای قتل دخترشان از جنایت وحشتناک خود خود پرده برداشتند.
به گزارش خبرداغ،جنایت وحشتناک والدین سنگدل ,یک زن و شوهر استرالیایی در اقدامی جنون آمیز فقط برای اینکه ببینند واکنش دختر2 ساله آنها در برخورد با آب جوش چیست، کودک بی گناه خود را در وان حمام مملوء از آب جوش انداختند، به دنبال این این جنایت هولناک دختر بیچاره که دچار سوختگی های دلخراشی شده بود پس از انتقال به بیمارستان جراحات وارده را تاب نیاورد و همچنین بر اثر شوک قلبی ناشی از حادثه جان خود را از دست داد.

 

 

جنایت وحشتناک والدین سنگدل

پلیس که به مرگ این کودک مشکوک شده بود والدین او را بازداشت کرد و آنها در طی بازجویی ها از جنایت خود پرده برداشتند و اعتراف کردند که پس از صرف صبحانه دخترشان را به حمام بردند و در وان حمام با آب جوش سوزاندند.


زمانی که این زن و شوهر به خود آمدند و بچه را از وان حمام خارج کردند دیگر دیر شده بود و ندامت فایده ای نداشت.

 

جنایت وحشتناک والدین سنگدل

عجیب ترین نکته این حادثه نتیجه آزمایشات روانشناسی روی این زوج بود که نشان از سلامت کامل روانی آنها دارد اما اینکه در یک لحظه چطور تصمیم به یک چنین تصمیم شیطانی گرفته اند معلوم نیست.

باشگاهبه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: