کد خبر: ۷۲۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
تعداد بازدید: ۹۳۸
فردی امروز صبح با ورود به مجلس، با نیروهای حفاظت مجلس درگیر شد و به سمت آنان تیراندازی کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، دقایقی پیش تیراندازی در راهروهای مجلس شنیده شد.

یکی از مراجعان به مجلس وارد راهروهای پارلمان شده و پس از درگیری با نیروهای حفاظتی، تیراندازی کرده و تاکنون سه نفر از نیروهای حفاظتی زخمی شده است.

هنوز علت وقوع این حادثه مشخص نیست.

پس از وقوع این حادثه نیروهای حفاظتی خبرنگاران پارلمانی را از محوطه راهرو دور کردند و درب صحن را بسته‌اند.

و از دقایقی پیش خبر بین نمایندگان پخش شده و نگرانی در صحن دیده می شود و حدود بیست نفر از نمایندگان در جایگاه هیات رییسه ایستاده‌اند.

طبق اطلاعات کسب شده دو نفر از مجروحان که از نیروهای حفاظتی سپاه پاسداران بوده است، یکی از ناحیه دست و دیگری از ناحیه پا مجروح شده‌اند.

دقایقی پیش حدود چهل نفر از نمایندگان در گوشه‌ای جمع شده و در گوشه‌ای با هم  گفت‌وگو می‌کنند. فضا متشنج شده اما دستور کار پارلمان همچنان ادامه دارد.

پیگیری‌های خبرنگار ایلنا حکایت از آن دارد که این مهاجمان سه نفر بوده و با دو کلاشینکف و یک کلت از همان درب ورودی مجلس اقدام به تیراندازی کرده و خود را به داخل مجلس رسانده‌اند.

طبق اطلاعات رسیده، یکی از مهاجمان مسلح از مجلس خارج شده و مردم روی زمین دراز کشیده‌اند.

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی دقایقی پیش به سکوی محل استقرار خبرنگاران نزدیک و اعلام کرد که حمله کنندگان چهار نفر بوده و این اقدام تروریستی بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: