کد خبر: ۷۲۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۷۷۸
نماینده تهران گفت: صداوسیما در روزهای پایانی منتهی به انتخابات تخلفات گسترده‌ای انجام داد و از مرز عدالت و بی‌طرفی خارج شده بود.
تخلفات گسترده‌ صداوسیما در انتخاباتبه گزارش خبرداغ،مصطفی کواکبیان طی تذکری اظهار کرد: در گزارش سخنگوی محترم هیأت بررسی و نظارت بر تبلیغات انتخابات که در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) ارائه شد، در مورد تذکراتی که به صداوسیما داده شده، چیزی نیامده است و آقای قاضی‌زاده هاشمی تذکرات خود را در زمان تبلیغات انتخاباتی به صداوسیما در گزارش خود مطرح نکرده است.

وی افزود: اگر ما رادیو و تلویزیون خصوصی داشتیم شاید جای بحث در مورد عملکرد صداوسیما نبود و ما اینجا بحث‌های این‌چنینی را مطرح نمی‌کردیم.

کواکبیان در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به رئیس مجلس گفت: علیرغم درخواست‌های مکرر هشت ماه است که امکان ارائه گزارش در خصوص اتحادیه بین‌المجالس فراهم نشده است. همچنین امکانات مورد نیاز برای نمایندگان ایران در این اتحادیه فراهم نشد و با وجود اینکه ما حضور موفقی در این اجلاس داشتیم، دستاوردها امکان طرح نیافتند.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر تصریح کرد: هیأت رئیسه مجلس و آقای قاضی‌زاده هاشمی پیگیری کنند تا گزارش مرتبط با حضور ایران در اتحادیه بین‌المجالس در دستور قرار گیرد و در صحن مجلس قرائت شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: