کد خبر: ۷۲۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۴۲۰
سرمربی پرسپولیس برای جدایی بازیکن شاخص تیمش شرایطی را در نظر گرفته است.
شرط برانکو برای جدایی ستاره پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،بازیکنان پرسپولیس عملکرد درخشانی در لیگ برتر فوتبال و لیگ قهرمانان آسیا داشتند، براین اساس مورد توجه تیمهای داخلی و خارجی قرار گرفتند.

 

وحید امیری در بازی برگشت برابر لخویای قطر نقش بسزایی در صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ایفا کرد. براین اساس این بازیکن مدنظر باشگاه القطر قرار گرفته است و این باشگاه قطری برای به خدمت گرفتن این بازیکن مبلغ 700 هزار دلاری معادل دو میلیارد و 500 میلیون تومان پیشنهاد داده است.

 

با توجه به اینکه پرسپولیس در پست هافبک هجومی بازیکنان خوبی در اختیار دارد و منشا و چند بازیکن دیگر قرار است به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه شوند، براین اساس امیری با توجه به پیشنهاد اغوا کننده تیم قطری بدش نمی آید از سرخپوشان پایتخت جدا شود.

 

البته امیری با پرسپولیس یک سال دیگر قرارداد دارد و برای جدایی از این تیم نیاز به رضایت نامه دارد. همچنین گفته می شود برانکو بیان کرده که در صورت بازگشت عالیشاه مشکلی برای جدایی امیری وجود ندارد و باشگاه می تواند وی را به باشگاه دیگری انتقال بدهد.

 

به هر حال باید دید باشگاه پرسپولیس با جدایی امیری موافقت می کند یا نه؟

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: