کد خبر: ۷۲۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲
تعداد بازدید: ۸۷۰
اگر تصميم به لاغر شدن و كاهش وزن گرفته‌ايد و از وضعيت فعلی خود راضی نيستيد می توانید با خواندن مطلب زیر سریع و بی خطر لاغر شوید.
چگونه سریع و بی خطر لاغر شویم؟+برنامه غذاییبه گزارش خبرداغ ، بیماری‌های قلبی عروقی به عنوان اولین علت مرگ و میر در جهان شناخته شده که اضافه وزن و چاقی یکی از مهمترین علل آن محسوب می‌شود همچنین مشکلات روانی و اجتماعی در میان جوانان چاق و دارای اضافه وزن افزایش یافته است.

علت اصلی چاقی و اضافه وزن عدم تعادل انرژی بین کالری دریافتی و مصرفی است. چربی بالا در غذاهای پر انرژی سبب افزایش کالری دریافتی می‌شود. فعالیت بدنی و کم تحرکی در اثر سبک زندگی غلط و ماشینی شدن جوامع و رژیم غذایی ناسالم موجب اضافه وزن در میان کودکان و بزرگسالان در سراسر جهان شده است.

 با این رژیم طبیعی ۳ روزه ۵ کیلو وزن کم کنید/ معجزه این میوه در لاغری را ببینید
 
رژیم لاغری به منظور کاهش وزن ممکن است با مشکلاتی نظیر تحمل کردن گرسنگی و نخوردن بسیاری از مواد غذایی همراه باشد که در برخی موارد، مدت‌های طولانی فرد رنج و مشقت را تحمل و در آخر نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود در اینجا ما به شما یک رژیم لاغری سالم و طبیعی معرفی می‌کنیم که می‌توانید سه روزه تا ۵ کیلو وزن کم کنید. 

 آناناس میوه گرمسیری است که به طرز حیرت انگیزی با مصرف آن می‌توانید فقط در عرض ۳ روز تا ۵ کیلوگرم به طور کاملا طبیعی و بدون هیچ گونه عوارض جانبی وزن کم کنید.

 با این رژیم طبیعی ۳ روزه ۵ کیلو وزن کم کنید/ معجزه این میوه در لاغری را ببینید
 
این میوه خاصیت ادرار آور زیادی داشته و می‌تواند سیستم هضم را بهبود بخشد، علاوه بر این آناناس غنی از آنتی اکسیدان‌ها بوده و بدن شما را در برابر بسیاری از بیماری‌ها و سرطان‌ها مقاوم می‌کند.

با پیروی از یک رژیم غذایی حاوی آناناس به مدت ۳ روز، شما می‌توانید به میزان زیادی وزن از دست داده و به طور قابل توجهی سلامت کلی بدن خود را بهبود ببخشید.

معجزه رژیم ۳ روزه آناناس در لاغری و سلامتی بدن
 
روز اول
صبحانه: کراکر به همراه یک نان کامل تست و ۲ برش آناناس

ناهار: کلم بروکلی پخته شده، فیله گوشت مرغ یا گوشت گاو کبابی به همراه ۲ برش آناناس

شام: یک کاسه کاهو و یک تکه سینه مرغ کبابی و ۲ برش آناناس

 
روز دوم
صبحانه: یک فنجان ماست، ۲ تکه نان تست کامل، ۲ برش آناناس

ناهار: ۲۰۰ گرم ماهی قزل آلا کبابی، ۲ برش آناناس

شام: یک قوطی تن ماهی، یک کاسه کاهو و ۲ برش آناناس

 
روز سوم 
صبحانه: ۲ عدد کراکر، یک فنجان قهوه شیرین نشده، ۲ برش آناناس

ناهار: سبزیجات بخار پز، یک تکه سینه مرغ کبابی، ۲ برش آناناس

شام: سوپ سبزیجات و ۲ برش آناناس

 تُردک یا کراکر (Cracker) فراورده غذایی تنوری ترد، شکننده و کمی شور و شبیه بیسکویت است که در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها در بسته بندی کارخانه ای به فروش می رسد، کراکرها معمولاً از خمیر آرد غلات و به طور انبوه تولید می‌شود و معمولاً تُرد، نازک و کوچک هستند و عرض آن‌ها کمتر از ۳ اینچ (۸ سانتی‌متر) است.
با این رژیم طبیعی ۳ روزه ۵ کیلو وزن کم کنید/ معجزه این میوه در لاغری را ببینید 
 
با این رژیم طبیعی ۳ روزه ۵ کیلو وزن کم کنید/ معجزه این میوه در لاغری را ببینید 
 
شما می‌توانید مواد موجود در رژیم غذایی را برای طعم بهتر با کمی روغن زیتون، نمک و سرکه مخلوط کنید و بعد از سه روز نتیجه اعجاب انگیز آن را با کاهش وزن و بهبود سلامتی بدن خود ببینید.
 
منبع: Natural Healing Magazine
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: