کد خبر: ۷۲۲۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
تعداد بازدید: ۵۶۹
مدیرعامل بانک سپه طی ابلاغیه ای از کلیه مدیران و کارکنان بانک سپه درخواست کرد تا تمام مساعی خود را برای رسیدن به اهداف کلان دولت در عرصه اقتصادی و نیز حمایت بیش از پیش تولید به کارگیرند.
تأکید ویژه مدیرعامل بانک سپه بر استفاده از کلیه ظرفیتهای بانک برای حمایت بیش از پیش تولیدبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: مدیرعامل بانک سپه طی ابلاغیه ای از کلیه مدیران و کارکنان بانک سپه درخواست کرد تا تمام مساعی خود را برای رسیدن به اهداف کلان دولت در عرصه اقتصادی و نیز حمایت بیش از پیش تولید به کارگیرند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، در دستور محمدکاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه خطاب به همکاران خود در بانک سپه آمده است: همان گونه که مطلعید، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته با اشاره به رسالت مهم نظام بانکی در تأمین مالی بنگاههای اقتصادی و ضرورت فعالسازی واحدهای تولیدی موجود، در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی و خروج از شرایط رکودی و افزایش اشتغال، تأمین مالی بنگاههای کوچک و متوسط را با توجه به اهمیت آنها به عنوان اولویت نخست برنامه ریزی و دستورالعمل تأمین مالی بنگاههای مذکور به شبکه بانکی ابلاغ و با همکاری و همت شما همکاران عزیز کارنامه موفقی در این زمینه برای بانک رقم خورد.
در بخش دیگری از این نامه آمده است: اینک ضمن تشکر از عملکرد شما عزیزان در سال گذشته و باتوجه به نام گذاری سال 1396 با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری و در راستای تداوم سیاستهای اقتصاد مقاومتی برای حفظ و افزایش اشتغال، انتظار می رود همه همکاران با تلاش و همت مضاعف، تأمین مالی واحدهای تولیدی به ویژه واحدهایی که به دلیل نداشتن سرمایه در گردش لازم متوقف و یا با ظرفیت پایین فعالیت می کنند را با جدیت دنبال کنند.
در این نامه تأکید شده است: همچنین تکمیل طرحهای نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد به ویژه مورد مشارکت بانک را در اولویت قرارداده و با استفاده از تجارب سال گذشته، ضمن تعامل مؤثر با دستگاههای ذیربط، کارشناسی دقیق نیازهای مشتریان و اعتبارسنجی آنها، تمامی مساعی خود را برای رسیدن به اهداف عالیه دولت برای ایجاد تحرک و رونق اقتصادی و تحقق اهداف تعیین شده به کار گیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: