کد خبر: ۷۲۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
تعداد بازدید: ۳۴۹
محسن پدرام و سلیمان توکلی، عیسی امامي و حسن تليکاني اعضاي هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران در جريان برگزاري سمينار مديران در استان فارس از شعب شهر شيراز بازديد نمودند.
بازدید رئیس هیات مدیره و اعضاي هيات مديره از شعب شهر شيرازبه گزارش خبرداغ به نقل از  اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در اين بازديدها که حيدري رئيس اداره روابط عمومي و بازاريابي، طبلشي رئيس اداره پشتيباني و مختاري مدير شعب استان فارس نيز حضور داشتند، وضعيت و آمار عملکرد شعب غدير، ميرزاي شيرازي والفجر و نصر مورد بررسي و ارزيابي قرار گرفت.
در این بازدیدها محسن پدرام با اشاره به وضعیت منابع شعب در جمع همکاران بیان داشت: بازاريابي به منظور افزايش سهم بانک از بازارهاي هدف و جذب مشتريان جديد از اهميت بسزايي برخوردار است که نيازمند توجه ويژه همکاران مي باشد.
وی رشد منابع جذب شده در ابتدای سال جاری را مثبت ارزیابي نموده و گفت: کميته بازاريابي استان با همکاري کارکنان صف و ستاد بايد با توان بيشتري مذاكرات با سازمان ها و شركت ها را پيگيري نمايند تا شاهد استمرار اين رشد باشيم.
توکلی در بازدید از شعبه غدیر رشد منابع جذب شده نسبت به سال قبل را مطلوب دانست و بیان داشت: آمار عملکرد شعبه در زمينه جذب منابع قرض الحسنه، کنترل مصارف و کاهش ميزان مطالبات از وضعيت مطلوبي برخوردار است و اين اقدامات در سال جاري نيز بايد با اهتمام بيشتري همراه باشد.
همچنین توکلی در بازدید از شعبه میرزاي شيرازي با توجه به افتتاح شعبه در سال گذشته اظهار داشت: رشد منابع طي يک سال اخير روند مثبت و مطلوبي داشته که جاي تقدير و تشکر دارد.
وی با اشاره به اهمیت بازاریابی و حفظ آراستگي شعب گفت: مشتري مداري و رعايت اخلاق حرفه اي بانکداري از کم هزينه ترين ابزارهاي بازاريابي است که بايد سرلوحه عملکرد تمامي همكاران قرار گيرد.
عیسی امامی نیز در اين ديدار داشت: اميدواريم با گسترش بازاريابي هاي مستمر و هدفمند سهم بانک از بازارهاي هدف بيشتر شود.
وی با اشاره به سهولت استفاده از سرویس های الکترونیکي بانک و نقش آن در کاهش زمان دريافت خدمات گفت: استفاده از خدمات بانكداري نوين مانند اينترنت بانك، همراه بانك، تلفن بانك و پايانه هاي فروشگاهي، موجب تسهيل در دسترسي مشتريان به خدمات بانكي مي شود و همكاران بايد تلاش بيشتري براي بهره مندي مراجعين از بروزترين امكانات الكترونيكي و اينترنتي داشته باشند.
در ادامه حسن تلیکانی نیز اظهار داشت: رضایت مشتريان از ارائه خدمات مطلوب و با کيفيت به وسيله کارکنان متخصص و مستعد نشات مي گيرد و تامين منابع مالي پايدار به منظور تخصيص و اعطاي بهينه تسهيلات به نيازمندان جامعه اهتمام ويژه همكاران را طلب مي نمايد.
وی تصریح کرد: چنانچه خدمتی انتظارات مشتریان را برآورده سازد و يا فراتر از آن باشد، داراي کيفيت است و با توجه به اهميت جايگاه مشتري مداري در بانک بايد کيفيت خدمات و سرويس هاي نوين به صورت مستمر ارتقاء يابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: