کد خبر: ۷۲۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
تعداد بازدید: ۳۷۷
مؤسسه یورومانی، بانک آینده را به عنوان "برترین بانک تحول‌ساز خاورمیانه" (Best Bank Transformation In Middle East) برای سال 2017 میلادی، انتخاب کرد.
بانک آینده؛ برترین بانک تحول‌ساز خاورمیانه به انتخاب مؤسسه یورومانیبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده، مؤسسه معتبر یورومانی (Euromoney)، مدت 26 سال است که بانک‌ها را در سه سطح کشوری، منطقه‌ای و جهانی براساس عملکرد سال مالی قبل، ارزیابی و با یکدیگرمقایسه می‌کند.

بر اساس ارزشیابی این موسسه بانک‌ها بر اساس برترین بانک در هر کشور، برترین بانک منطقه و همچنین برترین بانک‌های هر منطقه در رشته‌هـای مختلف؛ در مناطق جغرافیایی جهان (خاورمیانه، آسیا، اروپا، آمریکای جنوبی، آمریکای شمالی و آفریقا) و برترین بانک جهان و برترین بانک‌ها در چند رشته تخصصی در سطح جهانی انتخاب می‌شوند.
در کشورهای مختلف، این ارزیابی، واجد اهمیت و توجه حرفه‌ای از سوی مؤسسات و نهادهای تخصصی می‌باشد.
این نخستین بار است که یک بانک ایرانی موفق شده این عنوان را در سطح منطقه، آن هم منطقه  "خاورمیانه" که برجسته‌ترین بانک‌های جهان، نظیر HSBC ،Citi Bank ،Barclays،
Standard Chartered ،Goldman sachs ،Deutsche Bank و ... در آن فعالیت می‌کنند،  کسب کند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: