کد خبر: ۷۲۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۴۶۷
یک حاشیه از بازی‌های کشورهای اسلامی؛
خبرهای رسیده از پیشنهاد اغواکننده کشور جمهوری آذربایجان به کشتی گیر ارزنده کشورمان حکایت دارد.
تلاش برای تغییر تابعیت ورزشکار مطرح ایرانی با یک پیشنهاد وسوسه انگیز!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،گرچه بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به پایان رسیده است اما کماکان اخبارحاشیه ای پیرامون این مسابقات که درآذربایجان برگزارشد به گوش می رسد.

 

به طورنمونه می توان به پیشنهاد آذربایجانی ها به میثم نصیری کشتی گیر وزن 65 کیلوگرم کشورمان اشاره کرد که دراین مسابقات به مدال طلا رسید.

 

کشورآذربایجان که چند سالی است ورزشکاران سایرکشورها ازجمله ایران را با پیشنهادات مالی وسوسه انگیزدعوت می کند که تغییر تابعیت بدهند این بار سراغ آزاد کارزنجانی رفتند.

 

هرچند پیشنهاد آذربایجانی ها چرب و نرم بوده است اما شنیدیم میثم نصیری به این پیشنهاد بلافاصله پاسخ منفی داده است.

 

امیدواریم سایرورزشکاران کشورمان برخلاف برخی افراد گول چنین پیشنهاداتی را نخورده و همچون میثم نصیری کسب افتخار زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به هر کشورو پولی ترجیح بدهند.

 

جا دارد فدراسیون کشتی یا وزارت ورزش تقدیری هم از میثم نصیری داشته باشد که درزنجان درقصابی کار می کند اما ترجیح می دهد همین جا درکشورخود بماند تا اینکه تغییرتابعیت بدهد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: