کد خبر: ۷۲۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۶۹۲
پنج پرده از عجیب‌ترین شگفتی فصل؛
بازوبند كاپيتاني پرسپوليس را می خواهم/ من بمب نقل‌وانتقالات هستم!/ ابردفاع جذب استقلال شد!به گزارش خبرداغ،محمدحسين كنعاني‌زادگان كلا پديده جالبي است. او كه ابتداي ليگ شانزدهم با كلي حرف و حديث و هياهو به استقلال پيوست، نهايتا همان اوايل فصل رباط صليبي پاره كرد و تا انتها خانه‌نشين شد. حالا خبر دعوت اين بازيكن به اردوي تيم ملي باعث شگفتي افكار عمومي شده است، اما خود كنعاني تعبير جالبي در اين زمينه دارد. مدافع پيشين پرسپوليس و ملوان در اين مورد مي‌گويد: «منصوريان پشت من را خالي كرد، اما كي‌روش نه!» دقيقا مشخص نيست كنعاني‌زادگان چه انتظاري از منصوريان داشته. آيا عليمنصور بايد اين بازيكن را با رباط پاره به زمين مي‌فرستاد تا نشان مي‌داد پشت او ايستاده؟

 

بازوبند كاپيتاني پرسپوليس را مي‌خواست

پيش از آغاز ليگ شانزدهم پرسپوليسي‌ها تصور مي‌كردند كنعاني‌زادگان هنوز تحت قرارداد آنهاست و بعد از پايان خدمت سربازي‌اش در ملوان دوباره سرخپوش خواهد شد. از همين رو باب مذاكرات با وي باز شد؛ هرچند كنعاني بعدتر با شكايت به سازمان ليگ ثابت كرد قراردادي با پرسپوليس ندارد. در اين بين اما گفته مي‌شود كنعاني‌زادگان در همان جلسات آغازين با پرسپوليسي‌ها شرطي را مطرح كرد كه باعث شد دود از سر مديران باشگاه بلند شود. گويا او با توجه به اينكه سه سال پيش پرسپوليسي بوده و به اصطلاح قدمت و سابقه دارد، خواهان بازوبند كاپيتاني سرخپوشان شده بود! خود كنعاني‌زادگان هيچ‌وقت اين شايعه را تكذيب نكرد.

 

من كنعاني قبلي نيستم!

مدافع جوان فوتبال ايران كه در حين مذاكره با پرسپوليسي‌ها از نوع رفتارهاي آنها بر آشفته بود، در اظهارنظري كاملا متواضعانه گفت: «طوري با من رفتار مي‌كنند كه انگار همان بازيكن جوان و ناشناخته قبلي هستم. من الان يك بازيكن ملي‌پوش هستم!»

 

من بمب نقل‌وانتقالات هستم

كنعاني‌زادگان پس از آنكه ثابت كرد تحت قرارداد پرسپوليس نيست، مورد توجه منصوريان و باشگاه استقلال قرار گرفت. او سپس در مصاحبه‌اي جالب مدعي شد: «من بمب نقل‌وانتقالات هستم!» از نظر تواضع و فروتني، كنعاني چيزي شبيه زلاتان ابراهيموويچ است. از نظر فني اما اجازه بدهيد مقايسه نكنيم!

 

قول عجيب منصوريان

عليرضا منصوريان اما از خريد كنعاني‌زادگان بسيار خوشحال بود؛ تا جايي كه يكي از آن اصطلاحات خاص خودش را در مورد اين بازيكن به كار برد. سرمربي آبي‌ها پيش از آغاز فصل گفت: «کنعانی‌زادگان در 23سالگی خصوصیاتی دارد که رضا حسن‌زاده چند دهه پیش با همین خصوصیات به استقلال آمد و تبدیل به یک ابردفاع شد. ما هم به همین دلیل کنعانی‌ را جذب کردیم.» حالا اما همان آقاي «ابردفاع» پنبه منصوريان را در رسانه‌ها مي‌زند.

 

كادرفني اشتباه كرد!

كنعاني‌زادگان پيش از آنكه به علت مصدوميت از فهرست استقلال خارج شود، برخي مسابقات اين تيم را از نزديك تماشا مي‌كرد. در همين راستا او بعد از شكست استقلال برابر نفت آبادان در اظهارنظري بسيار عجيب به انتقاد از عملكرد منصوريان پرداخت و گفت: «ما تا دقیقه 85 بسیار خوب بودیم و بعد از آن کادر فنی و بازیکنان استقلال دچار اشتباه بزرگی شدند. باید این بازی را می‌بردیم اما این اتفاق نیفتاد.»

همشهری ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: