کد خبر: ۷۲۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۲۸
نقوی‌حسینی خبر داد:
سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس از تشکیل جلسه سه‌شنبه درباره موضوع حج با حضور نماینده ولی‌فقیه در حج و مسئولان ذیربط وزارت‌خارجه و دستگاه‌های امنیتی خبر داد.
تشکیل جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره حجبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سیدحسین نقوی حسینی در تشریح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب به تحولات اخیر منطقه اشاره کرد.

نماینده مردم ورامین در مجلس تصریح کرد: در این جلسه مصوب شد که کمیسیون بیانیه‌ای در ارتباط با سفر ترامپ به عربستان و مسائل پیرامون آن صادر کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی ادامه داد: در ادامه جلسه لایحه موافقتنامه بین ایران و ارمنستان درباره استفاده مشترک از دروازه مرزی نوردوز- مغری که به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع شده بود به تصویب رسید.همچنین در این کمیسیون لایحه عضویت ایران در مجمع مقامات مالیاتی کشورهای اسلامی که به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع شده بود نیز تصویب شد.

نماینده مردم ورامین در مجلس تصریح کرد: در این جلسه لایحه اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان که به کمیسیون ارجاع شده بود و کلیات آن به تصویب رسیده بود، با این اصلاح به تصویب رسید که تمام درآمدهای اماکن ورزشی شهرستان‌ها به همان شهرستان‌ها اختصاص یابد و در همان شهرستان هزینه شود.

نقوی حسینی یادآور شد: در این جلسه پیشنهاد داده شد عضوی از کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی، به عنوان عضو ناظر به عضویت شورای‌عالی ورزش درآید که این موضوع علاوه بر عضویت کمیسیون فرهنگی در شورا و عضویت وزارت امور خارجه است که در نهایت به تصویب کمیسیون رسید.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان ساخت: یکی دیگر از موضوعات مطرح در جلسه امروز، موارد اصلاحی لایحه اصلاح قانون به‌کارگیری سلاح توسط ماموران نیروهای مسلح در موارد ضروری که قبلا به تصویب رسیده بود مطرح شد که به علت حجم زیاد موضوعات، به جلسات بعد موکول شد ضمن اینکه در این جلسه کمیسیون، کمیته ها جلسات خود را تشکیل دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: