کد خبر: ۷۲۱۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۱۴۹
اکبری :
نماینده مردم شیراز از انتقاد برخی از نمایندگان مجلس نسبت به رویکرد جانبدارانه خبرگزاری خانه ملت در بازتاب اخبار خبرداد.
نمایندگان مجلس به رویکرد جانبدارانه خبرگزاری خانه ملت انتقاد دارندبه گزارش خبرداغ ، علی اکبری در گفت‌و‌گو با  ایلنا، با اشاره به انتقادات نمایندگان مجلس نسبت به نحوه عملکرد خبرگزاری خانه ملت، اعلام کرد: انتظار ما از خبرگزاری خانه ملت به عنوان یک رسانه که موظف به بازتاب نظرات تمامی نمایندگان است، به خوبی در راستای انعکاس اخبار و اظهارنظرهای نمایندگان اقدام کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: با این حال بعضا این رسانه آنچنان که شایسته است، عمل نمی‌کند و همین امروز هم تعدادی از نمایندگان به بنده به عنوان نماینده عضو هیات مدیره خبرگزاری خانه ملت گلایه کردند که مصاحبه هایی که بعضا با این رسانه انجام می‌دهند، منتشر نمی‌شود.

نماینده عضو هیات مدیره خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد: همچنین برخی نمایندگان نسبت به رویکرد جانبدارانه این رسانه در بازتاب اخبار گلایه داشتند که این اشکال به این رسانه وارد است و حتما با دوستان صحبت خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: