کد خبر: ۷۲۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۳۰۷
پلیس که در طول یک دهه گذشته پرونده‌های مفقـــــودی این 7 زن و مرد را بدون هیچ سرنخی دنبال می‌کرد،
رهایی خنده‌دار قاتل سریالی از اعدام!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،قاتل ۷ زن و مرد به دلیل نبود سم برای اعدام، به حبس ابد محکوم شد. این جنایتکار که «تاد کوهلهپ» نام دارد در طــــــول ۱۰ سال، ۷ زن و مرد را به بهانه‌های مختلف به خانه شیطانی‌اش کشانده و پس از شکنجه، آن‌ها را به قتل رسانده است.

 

 پلیس که در طول یک دهه گذشته پرونده‌های مفقـــــودی این 7 زن و مرد را بدون هیچ سرنخی دنبال می‌کرد، سال گذشته به دنبال اعلام خبر آخرین گزارش مفقودشدن زن جوانی در کارولینای شمالی، با ردگیری گوشی همراه او توانست این زن را در خانه «کوهلهپ» بیابد.

 

مأموران پس از ورود به خانه «کوهلهپ»، زن گمشده را در حالی پیدا کردند که با زنجیر به تختی بسته شده و بشدت هم مصدوم بود. این زن پس از نجات از اسارتگاه قاتل سریالی به مأموران گفت: «دو ماه قبل به همراه نامزدم برای نظافت، به خانه این مرد جنایتکار آمدیم.

 

اما او لحظاتی بعد از ورود ما، نامزدم را به طرز وحشیانه‌ای مقابل چشمانم کشت و مرا در زیرزمین با زنجیر به تخت بست. او در طول این ماه‌ها بارها مرا مورد تجاوز قرار داد و بجز قتل نامزد من درباره کشتن 6 زن و مرد جوان دیگر هم حرف زد.»

 

از سوی دیگر تحقیقات تخصصی پلیس نشان داد مشخصات ارائه شده توسط این زن با افراد گمشده مطابقت کامل دارد و از آنجا که قاتل سریالی حتی محل دفن برخی از قربانیانش را نیز به زن جوان گفته بود،

 

پلیس توانست تعدادی از اجساد را با کمک قربانی نجات یافته پیدا کند.با این شواهد و مدارک «تاد کوهلهپ» تحت بازجویی قرارگرفت و به هر 7 جنایت اعتراف کرد. در آخرین جلسه رسیدگی به پرونده قاتل سریالی، بیش از 50 نفر از بازماندگان قربانیان حاضر بودند. وکیل زن نجات یافته نیز به جای او در دادگاه حضور یافته بود.


قاضی دادگاه پس از شنیدن درخواست بازماندگان قربانیان و اظهارات وکیل تنها شاهد زنده جنایت‌های «کوهلهپ» که به دلیل ترس از متهم در دادگاه حاضر نشده بود، این قاتل سریالی را مستحق مرگ دانست. اما با توجه به اینکه طی 6 سال گذشته ایالت «کارولینا» با مشکل سم روبه‌ رو شده و  حضور این متهم در شهر برای مردم خطرناک تشخیص داده شد، دادگاه حکم به حبس ابدش داد.

روزنامه جوان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: