کد خبر: ۷۲۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
تعداد بازدید: ۳۰۰
بخشش پسر خوانده پس از قتل نامادری
پسر جوان بعد از اقدام کثیف جسد نامادریش را در چاه انداخته بود، پس از ده سال زندان، با رضایت اولیای دم از قصاص گریخت.
پسر جوان بعد از اقدام کثیف نامادریش را در چاه انداخت و..به گزارش خبرداغ،آبان سال 86، پلیس اسلامشهر در جریان ناپدید شدن زن 45 ساله‌ای به نام «ناهید» قرار گرفت.با توجه به اینکه در تحقیقات مقدماتی مشخص شد زن گمشده همسر دوم شوهرش بوده، پسر این مرد به عنوان یکی از مظنونان تحت بازجویی قرار گرفت و لب به سخن گشود.با اعتراف هولناک پسر جوان، پرونده پس از تحقیقات تکمیلی و بازسازی صحنه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و قضات پسرخوانده مقتول را به قصاص محکوم کردند.این حکم از سوی قضات شعبه 13 دیوانعالی کشور نیز تأیید شد.

 

با تأیید حکم قصاص، متهم در زندان ماند اما درطول سال‌ها با تلاش خانواده‌اش، سرانجام پدر مقتول از حق قصاصش گذشت. بنابراین عامل قتل از جنبه عمومی جرم در شعبه چهارم دادگاه کیفری محاکمه شد.این جلسه صبح دیروز به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور قاضی «کیخواه» - مستشار – برگزار شد.در آغاز جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را بیان کرد و پس از آن عامل قتل در جایگاه ایستاد تا به سؤالات قضات پاسخ دهد.

 

چند سال داری؟

 

32 سال.

 

آیا اتهامات را قبول داری؟

 

بله. من نامادری‌ام را با چاقو کشتم.

 

چرا؟

 

همه چیز اتفاقی پیش آمد. مدتی قبل وقتی نامادری‌ام با همشهریانش صحبت می‌کرد، متوجه شدم او با مردان غریبه رابطه دارد. به او بدبین شدم وقتی از او در این‌باره سؤال کردم حرف‌هایی زد که نتوانستم جلو خشمم را بگیرم و بعد هم با او درگیر شدم و آنقدر عصبانی بودم که حالم را نمی‌فهمیدم. یک لحظه چاقوی آشپزخانه را برداشتم و چند ضربه به شکمش زدم و او را کشتم. جسدش سنگین بود برای همین سرش را از تنش جدا کردم و بعد آن را داخل گونی پلاستیکی گذاشته و در چاه عمیقی که در باغ نزدیک خانه‌مان بود انداختم.

 

آیا از قبل نقشه کشتن نامادری‌ات را کشیده بودی؟

 

نه، هرگز. آن شب تنها بودیم و من درباره صحبت‌های مشکوک تلفنی‌اش پرسیدم که او برای توجیه خودش گفت، یکی از همشهریانش به او تعرض کرده است. او با این حرف‌ها می‌خواست مرا تحریک کند تا گناهش را توجیه کند. من بشدت عصبانی شدم و با چاقو او را کشتم.

 

سابقه کیفری داری؟

 

بله، چند وقت پیش از آن به اتهام سرقت دستگیر شده بودم.

 

در زندان چه کار می‌کردی؟

 

سعی کردم اعتیادم را ترک کنم و در مهارت‌های حرفه‌ای که در زندان آموزش داده می‌شود شرکت کنم.

 

پشیمانی؟

 

بله. چرا که من با این قتل جوانی‌ام را تباه کردم. کاش هیچ‌وقت به نامادری‌ام ظنین نمی‌شدم.

 

بعد از آزادی چه برنامه‌ای داری؟

 

می‌خواهم با حرفه‌ای که یاد گرفتم کار کنم. دیگر نمی‌خواهم خلاف کنم.

 

پس از پایان اظهارات متهم قضات وارد شور شده و او را از جنبه عمومی جرم به ده سال زندان محکوم کردند. با توجه به اینکه چند ماه دیگر دوره 10 ساله زندان عامل قتل تمام می‌شود، او با حکم دادگاه آزاد خواهد شد.

روزنامه جوان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: