کد خبر: ۷۲۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۲۷۱
مقصود حق‌شناس، مسوول روابط عمومي سازمان آتش‌نشاني اهواز گفت: فردي كه به منظور خودكشي خود را به رودخانه كارون انداخته بود با تلاش ماموران نجات پيدا كرد و از آب بيرون آمد.
خودكشي یک جوان در رودخانه كارون ناكام ماندبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه اعتماد: مقصود حق‌شناس، مسوول روابط عمومي سازمان آتش‌نشاني اهواز گفت: فردي كه به منظور خودكشي خود را به رودخانه كارون انداخته بود با تلاش ماموران نجات پيدا كرد و از آب بيرون آمد.
 
او گفت: ساعت چهار بامداد با تماس شهروندان عبوري جاده ساحلي غربي به سامانه ۱۲۵ مركز فرماندهي آتش‌نشاني اهواز خبر اعلام سقوط يك مرد به درون رودخانه كارون را اطلاع‌رساني كردند. تيم غواصان و امدادگران آبي به محل حادثه اعزام و از طرف ديگر يك تيم امداد نجات خودرويي از نزديكترين ايستگاه مربوطه راهي جاده ساحلي غربي شدند.
 
او ادامه داد: با ورود تيم غواصان آتش‌نشاني، مشاهده شد جواني ۲۲ ساله با هويت معلوم كه به صورت ارادي، از پاره‌اي مشكلات روحي رنج مي‌برده اقدام به خودكشي كرده است كه به لطف خدا و با تلاش تيم غواصان آتش‌نشاني اين فرد، زنده از آب خارج و نجات داده شد.
 
پس از اتمام عمليات و رفع خطر از شخص اقدام‌كننده به خودكشي فرد مذكور در اختيار عوامل اورژانس ۱۱۵ حاضر در محل قرار گرفت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: