کد خبر: ۷۲۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷
تعداد بازدید: ۳۲۰
مدیر دفتر حج و زیارت استان همدان خبر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی در مورد تحریم سفر حج توسط برخی زائران این استان را کذب خواند.
تحریم سفر حج ؛ از شایعه تا واقعیت!مدیر دفتر حج و زیارت استان همدان خبر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی در مورد تحریم سفر حج توسط برخی زائران این استان را کذب خواند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  باشگاه خبرنگاران، در پی انتشار برخی شایعات بی اساس در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در خصوص تحریم سفر حج توسط برخی زائران همدانی، محسن ساغرچی مدیر حج و زیارت استان همدان با تکذیب این خبر، تصریح کرد: عملیات ثبت نام، اعزام و تشرف زائران خانه خدا طبق زمان بندی قبلی درحال انجام است و حجاج در موعد مقرر به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

ساغرچی با تاکید براینکه این خبر صحت ندارد از زائران و هموطنان در خواست کرد اخبار موثق را از طریق سایت سازمان حج و زیارت به آدرس www.hajnews.ir پیگیری کنند.

مدیر حج و زیارت استان همدان در ادامه از اعزام یک هزار و۸۰۰ نفر از استان همدان به خانه خدا در حج ٩٦ خبر داد و افزود: این زائران در قالب ۱۳ کاروان برای ادای فریضه حج تمتع به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

گفتنی است پیشتر نیز اخباری در مورد انصراف برخی از حجاج یزدی و تبریزی در فضای مجازی منتشر شده بود که از سوی مسئولان دفاتر حج و زیارت و دیگر مسئولان این دو استان تکذیب شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: