کد خبر: ۷۲۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۳۰۱
زوجی که ۱۷ سال در انتظار فرزند بودند، صاحب ۶ قلو شدند.
6 قلوها زوجی را پس از 17 سال شوکه کردندبه گزارش خبرداغ ،  زایمان نازایی و ناباروری تبدیل به مشکل درمان نشدنی زوجی شده بود که 17 سال از ازدواج آنها می گذشت اما هنوز خبری از بچه نبود تا اینکه یکدفعه سروکله 6 نوزاد دوست داشتنی پیدا شد.زوجی که سالها برای درمان نازایی و ناباروری به مراکز درمانی مراجعه می کردند تصمیم می گیرند تا به عنوان آخرین تلاش به یکی از مراکز مشهور در شهری دورتر از محل زندگیشان سفر کنند ، سفری که زندگی آنها را متحول ساخت.

خانم و آقای "تایوو" اهل نیجریه سالها بود که در حسرت داشتن یک فرزند و ادامه زندگی با اعضای خانواده ای کامل زندگی می کردند ، بی نتیجه بودن روش های درمانی مختلف آنها را کاملا نا امید کرده بود و به گفته ی خودشان دیگر فکر بچه دار شدن را از ذهنشان بیرون کرده بودند.

سال گذشته به طور کاملا تصادفی آقای "تایوو" مطلع شد که مرکزی در شهر ویرجینا در حال بررسی و آزمایش روش های درمان نازایی روی زوجین نابارور است ، با همسرش صحبت کرد تا او را برای سفر راضی کند.VCU مرکزی که محل مطالعات مربوط به مشکلات نازایی و ناباروری بود آنها را پذیرش و درمان را آغاز کرد.

بعد از مدت کوتاهی نتیجه مشخص شد و در کمال ناباوری همسر آقای "تایوو" تست بارداری مثبت را به او نشان داد ، بعد از چند روز زمانی که برای شنیدن صدای قلب جنین به مرکز رفته بودند پزشک حیرت زده به آنها گفت که صدای قلب 4 جنین را می شنود. دنیای متحول شده آنها بار دیگر زمانی دگروگون شد که در معاینات بعدی پزشک خبر بارداری 6 قلو را داد.

نوزادانی که نتیجه زایمان 6 قلو بعد از سالها نازایی هستندتمام روزها و هفته ها خانم "تایوو" به جای 7 نفر غذا می خورد و نفس می کشید تا اینکه در هفته ی 30 بارداری زمان زایمان فرا رسید و زوجی که 17 سال ناتوان از بچه دار شدن بودند 6 قلوهای خود را برای اولین بار دیدند.
ایران انلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: