کد خبر: ۷۲۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
تعداد بازدید: ۴۶۳
جزیره کیش در ماه مبارک رمضان با برگزاری برنامه های متنوع میزبان گردشگرانی است که برای بهره گیری از زیباییهای این ماه پر فضیلت به کیش سفر می کنند.
حال و هوای معنوی ماه مبارک رمضان در جزیره کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حال و هوای معنوی جزیره کیش در ایام ماه مبارک رمضان باعث شده است هر ساله بسیاری از هموطنانمان با سفر به کیش از آرامش این جزیره در لحظات ناب روزه داری برای دعا و نیایش با خالق خود بهره ببرند.

برگزاری جشن های شبانه با حضور هنرمندان مطرح کشور برای خانواده ها، برگزاری برنامه های آموزش محور برای کودکان، اجرای طرح هایی شامل تلاوت نور، مسابقات نهج البلاغه، قرآن و حدیث، برنامه های طنز و مسابقات خانوادگی مانند آشپزی، ویژه برنامه های کودک با حضور گروه قلقلک از شبکه پویا  و اجرای تواشیح توسط گروه بین المللی مهر ولایت از جمله برنامه های ماه مبارک رمضان در جزیره کیش است که تا 19 خرداد، هر شب بعد از اذان مغرب و عشاء در دروازه تهران باغ راه ایرانی کیش برگزار می شود.

همچنین مسابقات مختلف ورزشی طبق سنت هر ساله در رشته های مختلف ورزشی برگزار می شود و یکی از بخشهایی است که هر ساله بسیار مورد استقبال ورزشکاران قرار می گیرد.

مساجد کیش نیز با حضور مبلغان مذهبی و برگزاری مراسم جزء خوانی هر روزه از ساعت 18 و سی دقیقه  میزبان مردم مومن و خدا جوی جزیره کیش هستند.

گسترده شدن سفره های افطار در تمامی مساجد، تکایا، حسینیه ها و حتی نماز خانه های بازارها که میزبان روزه داران هستند نیز جلوه پر شکوه دیگری از اتحاد و همدلی شهروندان و گردشگران جزیره کیش در ماه میهمانی خداست.

گفتنی است جزیره کیش دارای 10 مسجد است که مساجد خاتم الانبیاء(ع)، امام حسن(ع)، امیر(ع) و نور که مسجد برادران اهل تسنن جزیره کیش است از بزرگترین مساجد کیش هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: