کد خبر: ۷۲۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
تعداد بازدید: ۳۰۴
فروردین‌ ماه امسال تولید چند مدل خودروی سنگین در خودروسازان داخلی به صفر رسید.
تولید چند خودروی سنگین متوقف شدبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،در این مدت تولید کامیون باری بنزL۲۶۲۴ شرکت ایران خودرو دیزل با کاهش  ۱۰۰  درصدی همراه بوده و از دو دستگاه در فروردین‌ ماه ۱۳۹۵ به صفر رسید.

تولید کامیون کشنده دنیز ایران خودرو دیزل نیز ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۲۴ دستگاه در فروردین‌ ماه سال ۱۳۹۵ به صفر کاهش یافت.

در این مدت تولید کامیونت کاماز ۱۰۴۰KR۱ شرکت رخش خودرو دیزل متوقف شده و از ۴۵ دستگاه در فروردین‌ ماه  سال گذشته به صفر کاهش یافت.

تولید کشنده T۳۷۵ (۴*۲) شرکت سایپا دیزل با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۱۴ دستگاه در فروردین‌ ماه  سال گذشته به صفر رسید.

تولید کمپرسی D۳۷۵ (۸*۴) دیگر محصول سایپا دیزل نیز متوقف شده و از ۲۲ دستگاه در فروردین‌ ماه سال ۱۳۹۵۵ به صفر کاهش یافت.

فروردین‌ ماه امسال تولید کامیون ۱۸ تن ایسوزو FVR شرکت بهمن‌ دیزل نیز ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۹ دستگاه  در فروردین‌ ماه سال گذشته به صفر رسید.

تولید کامیون کشنده ماز ۵۴۴۰۱۸  شرکت آذهایتکس نیز متوقف شده و از ۱۲ دستگاه در فروردین‌ ماه سال گذشته به صفر کاهش یافت.

در این مدت تولید کامیونت JMC شرکت رایان فن گستر دیزل نیز متوقف شده و از ۲۰ دستگاه در فروردین‌ ماه  سال گذشته به صفر کاهش یافت.

تولید کشنده اسکانیا G۴۰۰ شرکت ماموت دیزل با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از هشت دستگاه در فروردین‌ ماه  سال گذشته به صفر کاهش یافته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: