کد خبر: ۷۲۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰
تعداد بازدید: ۹۷۳
کمال الدین پیرموذن در واکنش به حلال و حرام تقسیم بندی نمودن آراء مردم :
برداشت و سخنان آخر اقاي موحدي كرماني در مورد نتيجه انتخابات و طرح موضوع اختلاف انگيز آراي حلال و حرام، زمينه رفتارهاي فراقانوني گروه هاي خودسر را فراهم آورده و جز آسيب رساني به منافع ملك و ملت، چيزي عايد ملت نخواهد شد.
پیرموذن: به كدام جهت مى رويد مردم سالارى يا خود حق پنداري؟/قانون مندى يا خودمدارى؟؟کمال الدین پیرموذن: اين روزها، دلواپسان شكست خورده و بزرگان آنان درصددند با تشويش اذهان و بيان اتهامات ناروا، اعتبار انتخابات بزرگ ملت را زير سوال قرار داده و از قدرت نفوذ رئيس جمهور بكاهند و كام ملت را نيز تلخ كنند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرداغ وی در ادامه افزود: عناصر قدرت اين جريان خاص، بايستي به عوض اينگونه اظهارات نسنجيده، اذهان خود را متحول و به نظام مردم سالاري ديني تن داده و بطور بنيادي در سياست هاى خود تجديد نظر نمايند.

نماینده سابق اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی افزود: پر واضح است در اين دوره انتخابات، حريم اخلاق و سياست، نه تنها در سطح نيروهاي خرده پا، مورد تعرض قرار گرفت بلكه شخص نامزدهاي رياست جمهوري نيز، بداخلاقي سياسي عديده اي از خود بروز دادند فلذا طرح اينگونه مسايل از ناحيه بزرگان جريان مخالف دولت، طبيعي بنظر مي رسد چرا كه در كمال ناباوري، از زمان دوره احمدي نژاد، برخي بزرگان دين، به صراحت نظر امام زمان(عج) را در خصوص نامزد اصلح بيان مي كنند.

حلال و حرام خواندن آراي انتخابات و زير سوال بردن حق سرنوشت و حقوق شهروندي ملت، نوعي ظلم به نظام و كيان و ملت و انحراف و بدعت در ادبيات سياسي كشور است.

اميد است شفافيت سياسي در ايران، به حدي برسد كه اظهارات غير واقعي، كه محل مناقشه هم است، در جامعه از جانب احدي به هر نيتي، مطرح نشود.

براي يك دستمال قيصريه را آتش نزنيم و بي مهري سال هاي اخير قاطبه ملت به اصول گرايان بجهت كوتاهي آنان در مديريت ها، حيف و ميل بيت المال و انحصارگري و خود حق پنداري و خود مداري، با اظهارات نسنجيده وتوهمات وماست مالي و فرافكني نكنيم.

پیرموذن در ادامه اضافه نمود: زير سوال بردن قانون يا تقسيم آراي ملت رشيد ايران اسلامي به حلال و حرام و طرح كذب  زياد بودن آراي رئيسي، از ناحيه بزرگان جريان خاص ،اثرات زيانبار منفي در جامعه مي گذارد و خسارتي كه از اين ناحيه بر پيكره فرهنگ و نظام و جامعه و سرمايه اجتماعي آن وارد مي شود قابل محاسبه و اندازه گيري نيست.

برداشت و سخنان آخر اقاي موحدي كرماني در مورد نتيجه انتخابات و طرح موضوع اختلاف انگيز آراي حلال و حرام، زمينه رفتارهاي فراقانوني گروه هاي خودسر را فراهم آورده و جز آسيب رساني به منافع ملك و ملت، چيزي عايد ملت نخواهد شد. 

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان افزود: اميد است همگان با تأسي از بنيانگذار فقيد انقلاب اسلامي ايران به مردم سالاري ديني، مثل امام و ملت، باور پيدا كنند و همواره بجد تن دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مراد
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
0
فقط خودتون کلاهتون قاضی کنید و به مهندسی روند برگزاری انتخابات یه نگاهی بندازید، روحانی بیشتر از هر نامزد دیگه بداخلاقی کرد، و بیشترین تخلفات را هم از ناحیه ایشون بود و من به وضوح تخلفات ادارات دولتی را در اردبیل مشاهده کردم که چطور با بنرهای غیر قانونی خود از ایشون حمایت کردند، همه می دانستند که روحانی برنده است ، اما روحانی با تخلف و عبور از خطوط قرمز و تهدید به اعلام جنگ قوه قضائیه، ارای خودش را با ارای کثیف آلوده کرد، پس خودشون امروز مقصر بودند پس باید تلخی این کار زشت خود را بچشند و قول می دم این تخلفات گسترده در نهایت باعث عدم مشروعیت ایشون خواهد شد... وای از بدنه سکولاری که در دولت شکل گرفته وای..
سور یاس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
0
اقای محترم با توجه به تخلفات فراوان که در نقاط مختلف کشور صورت گرفته چندان هم نمیشود گفت شما پیروزید بر طبق گفته وزارت کشور 56 میلیون نفر می توانستند رای دهند که از این تعداد باهزاران تخلف 23 میلیون به دولت بسیار ضعیف وناتوان اصلاحات رای دادند میماند تقریبا 33 میلیون نفر که در واقع به این دولت اصلا رای ندادند یعنی اکثریت با این 33 میلیون میباشد وشما در اکثریت نیستید پس اینطور مغرورانه از پیروزی اتان داد سخن ندهید از زمان تشکیل دولت 11 شماها هر چه ازدهانتان در امده به همه گفتید به غیر از متملقان وبادمجان دور قاب چینها ی خودتان حالا هم اگر کسی کوچکترین حرفی واعتراضی بکند باز هم توهین وبد اخلاقی است حد خودتان را بشناسید ودر حد واندازه خودتان حرف بزنید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: