کد خبر: ۷۲۱۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
تعداد بازدید: ۳۹۲
مطالعه جدید نشان می دهد اضافه وزن و چاقی ریسک بیماری قلبی را در سنین جوانی به همراه دارد.
بیماری قلبی در کمین افراد چاقبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر: مطالعه جدید نشان می دهد اضافه وزن و چاقی ریسک بیماری قلبی را در سنین جوانی به همراه دارد.
 
محققان دریافتند افراد دارای وزن اضافی در مقایسه با هم سن و سال های با وزن عادی، عمر نسبتا کوتاه تری دارند.

به گفته محققان دانشگاه نورث وسترن شیکاگو، بیماری قلبی در زنان میانسال دارای اضافه وزن در مقایسه با زنان دارای وزن عادی، ۱.۸ سال زودتر شروع می شود و در زنان چاق ۴.۳ سال زودتر آغاز می شود.

همچنین مردان میانسال چاق ۳.۱ سال زودتر از مردان دارای وزن نرمال دچار بیماری قلبی می شوند. اما احتمال بروز بیماری قلبی در مردان میانسال دارای اضافه وزن با مردان دارای وزن نرمال تقریبا مشابه و یکسان است.

دکتر سادیا خان، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «حتی اگر افراد چاق و دارای اضافه وزن عمری طولانی نسبت به همسن و سال های دارای وزن عادی خود داشته باشند، طول عمر اضافی شان مملو از بیماری و مشکلات سلامت خواهد بود.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: