کد خبر: ۷۲۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۳۸۳
شنیده ها از توافق پنهانی مدافع تیم فوتبال استقلال با زردپوشان اصفهانی حکایت دارد.
خروجی غیرمنتظره استقلال لو رفت/ توافق مخفیانه آچار فرانسه منصوریان با سپاهانبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،ازما نشنیده بگیرید اما مجید حسینی مدافع جوان و پدیده استقلالی ها با سپاهان اصفهان به توفق رسیده که فصل بعد را دراین تیم توپ بزند.

 

قرارداد این بازیکن که قادر است در 4 پست دفاع وسط ، دفاع راست، دفاع چپ و هافبک دفاعی بازی کند درپایان بازی برگشت با العین به اتمام می رسد و می تواند به عنوان بازیکن آزاد به هرتیمی که خواست ملحق شود.

 

ازآنجایی که با ماندن لئوناردو پادووانی و رابسون جانواریو دراستقلال و احتمال بازگشت پژمان منتظری شانس بازی کردن مجید حسینی کم می شود بنابراین مدافع جوان آبی ها بدش نمی آید جایی برود که فیکس بازی کند.

 

زلاتکو کرانچار هم اعتقاد خاصی به مجید حسینی دارد و با توجه به سال منتهی به جام جهانی 2018 روسیه بعید نیست این بازیکن را فصل آینده با پیراهن سپاهان اصفهان ببینیم چراکه زردپوشان تمایلی به حفظ موسی کولیبالی ندارند.

 

شجاع خلیل زاده هم پس از جدایی از سپاهان به پرسپولیس پیوسته و با وجود خرید سیاوش یزدانی از پیکان، کرانچار بدش نمی آید مجید حسینی را هم فصل آینده داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: