کد خبر: ۷۲۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۲۷۴
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، از وقوع دو تصادف در جاده هراز با دو کشته و ۵ مصدوم خبر داد.
وقوع 2 تصادف مرگبار در محور هرازبه گزارش خبرداغ ،زکریا اشکپور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بامداد امروز پنج‌شنبه ۴ خرداد در دو حادثه ویژه رانندگی در جاده هراز ۵ نفر مصدوم شدند و ۲ نفر جان باختند.

وی تصریح کرد: حادثه اول در ساعت یک و ۱۰ دقیقه بامداد امروز رخ داد که در اثر برخورد پراید و پژو پارس بود.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث مازندران خاطرنشان کرد: حادثه اول در منطقه نارنجستان اتفاق افتاد و در اثر این تصادف ۴ آقا و یک خانم مصدوم شدند که همه مصدومان از سوی تیم‌های اعزامی اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل انتقال یافتند.

وی یادآور شد: حادثه دوم نیز به دلیل واژگونی خودروی سمند بود که در ساعت ۵ بامداد امروز به مرکز پیام اورژانس آمل اعلام شد اما زمان دقیق واژگونی مشخص نیست.

اشکپور تصریح کرد: حادثه دوم که اهالی منطقه حادثه را کشف کرده بودند  در منطقه بایجان در جاده هراز اتفاق افتاد و در اثر آن دو مرد حدود ۴۰ و ۶۰   ساله جان باختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: