کد خبر: ۷۲۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
تعداد بازدید: ۲۳۳
مدیر واحد پایش و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران بااشاره به اینکه بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش‌بینی شده برای ایستگاه مهرآباد، هوای امروز پایتخت سالم است گفت: با افزایش نسبی غلظت ذرات معلق بر اثر وزش باد شدید روز پنج‌شنبه(۴ خرداد) شرایط کیفی هوا در شرایط نامطلوب قرار خواهد گرفت.
هوای پایتخت «سالم» استمریم نادری گفت: با افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز نسبت به روز گذشته، در برخی ساعات به‌ویژه در بعدازظهر وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متربرثانیه از سمت نواحی غربی- جنوب غربی انتظار می‌رود. این شرایط تا روز پنجشنبه کمابیش ادامه دارد و برخی ساعات بعدازظهر وزش باد نسبتا شدید از سمت نواحی غربی پیش‌بینی می‌شود همچنین دما تا روز پنجشنبه کاهش نسبی خواهد یافت.

به گزارش  خبرداغ به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: در روز جمعه(۵ خرداد) از سرعت باد کاسته می‌شود و برای برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متربرثانیه انتظار می‌رود و دما روند افزایشی خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود همراه با افزایش نسبی غلظت ذرات معلق بر اثر وزش باد شدید و احتمال وقوع پدیده گرد و غبار تا روز پنجشنبه، شاخص کیفی هوا به آستانه شرایط نامطلوب برای گروه‌های حساس برسد.

مدیر واحد پایش و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان اظهار کرد: شاخص امروز کیفی هوا منتهی به ساعت ۸ صبح ۶۷ و در شرایط سالم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: