کد خبر: ۷۲۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
تعداد بازدید: ۳۱۳
هرروز خبرهای داغی از آیفون 8 یا همان آیفون متفاوت 2017 به گوش می‌رسد، اما نظرتان درباره آیفون 9 که در سال 2018 می‌آید چیست؟
خبرهای جدید از آیفون ۹ / جدیدترین عکس نهایی شده از آیفون ۸به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، در تازه‌ترین خبر گفته می‌شود آیفون 9 در دو سایز 5.28 اینچی و 6.46 اینچی ساخته می‌شود.

سایز اول 5.28 اینچی است و دومی سایز اسپرت و درعین‌حال غیرمنتظره از سوی اپل محسوب می‌شود که در خط تولید 2018 تعریف‌شده است.

در هر دو مورد اسکرین از نوع OLED است و توسط سامسونگ ساخته می‌شود.

کمپانی کره‌ای خود را برای ساخت 180 میلیون پنل در سال 2018 آماده کرده است تا به دست اپل برساند. این رقم دو برابر تعداد سفارشات اپل برای آیفون 8 در سال 2017 است که از سامسونگ درخواست کرده است.

اما آنچه در تصویر زیر می‌بینید نهایی شده آیفون 8 در یکی از دیزاین های تأیید شده است که وجود دوربین زیر هم را تأیید می‌کند. همچنین تاچ آی دی سنتی در آن دیده نمی‌شود و سیستم تشخیص چهره نیز دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: