کد خبر: ۷۲۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
تعداد بازدید: ۳۲۴
نرخ مصوب آش و حلیم اعلام شدبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان ، حلیم، آش و غذاهای سنتی نوشت: قیمت حلیم، آش، شعله زرد نسبت به سال گذشته افزایش 88 درصدی داشته است

حسین محمدی درخصوص نرخ جدید آش و حلیم در ماه مبارک رمضان در سال جاری گفت: نرخ هر کیلو آش، حلیم، شله زرد نبست به سال گذشته افزایش 8 درصدی داشته است.

وی در ادامه افزود: قیمت هر کیلو حلیم ساده 12 هزار تومان، حلیم معجون با تمامی مخلفات کامل  15 هزار تومان و قیمت هر پرس حلیم با تمام مخلفات 8 هزار تومان عرضه می‌شود.

به نقل از رئیس اتحادیه کباب، رئیس اتحادیه کباب، حلیم، آش و غذاهای سنتی در خصوص قیمت سایر غذاهای پرمصرف این ماه گفت: هر کیلو آش شله قلم‌کار با مخلفات کامل 15 هزار تومان، هر پرش شله قلم‌کار 8 هزار تومان عرضه می‌شود.

محمدی تصریح کرد: هر کیلو آش رشته ساده 12 هزار تومان، هر کیلو آش رشته با تمام مخلفات کامل 13 هزار تومان و هر پرس آش رشته 8 هزار تومان عرضه می‌شود.

وی در توضیح قیمت هر پرس شله زرد گفت: قیمت هر پرس شله زرد با افزایش نسبت به سال گذشته به 8 هزار تومان رسیده است.

وی با اشاره به افزایش میزان عرضه و تقاضا در ماه میبارک رمضان گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای آش و حلیم در ماه مبارک رمضان افراد سود جو اقدام به طبخ این غذاها در مکان‌های غیر بهداشتی و عرضه آن در مراکز نامعتبر می‌کنند که با این افراد به شدت از سوی وزارت بهداشت برخورد خواهد شد.

رئیس اتحادیه کباب، حلیم، آش و غذاهای سنتی اظهار کرد: از مردم تقاضا می‌شود تا آش و حلیم مورد نیاز خود را از مکان‎های دارای بنر اتحادیه با عنوان "عاملین فروش از اتحادیه" خریداری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: