کد خبر: ۷۲۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
تعداد بازدید: ۲۲۴۳
مدیر امور مالی و سرمایه گذاری بانک سپه با اشاره به اهداف اصلی این مدیرت یعنی حداکثر کردن سود و ثروت صاحبان سهام اظهار داشت: این وظیفه مهمی است که باید با توجه به فاکتورها و متغیرهای موجود در بانک و فضای رقابتی حاضر و همچنین بازار پولی کشور برای آن برنامه ریزی علمی و عملی انجام داد.
دکتر جلالی مدیر امورمالی و سرمایه گذاری بانک سپه شدمحمدکاظم چغازردی مدیرعامل بانک سپه با تبریک انتصاب جلالی به عنوان مدیرامور مالی و سرمایه گذاری بانک سپه، به سوابق مدیریتی و اجرایی ایشان اشاره کرد و گفت: ما سعی کردیم تا از بین گزینه های مختلف ، شایسته ترین را انتخاب کنیم.
به گزارش سرویس اقتصادی خبرداغ، دکتر سید علی جلالی نظری مدیرامور مالی و سرمایه گذاری بانک در مراسم تودیع خود از اداره روابط عمومی و معرفی بعنوان مدیریت امور مالی و سرمایه گذاری بانک با تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و با تشکر از تلاش و زحمات همکاران صبور و دلسوز روابط عمومی گفت: از حمایت های اولیای بانک در این 3 سال و نیمی که در روابط عمومی خدمت کردم بسیار سپاسگزارم و مجددا از حسن نظر و اعتماد آنها در سپردن مسئولیت جدید مدیریت امور مالی و سرمایه گذاری تشکر می کنم.
وی در خصوص وظایف این مدیریت گفت: کلیه تصمیمات و هماهنگی در خصوص امور برنامه ریزی مالی، سرمایه گذاری، تامین مالی برای بانک و شرکت های تابعه جزو وظایف اصلی این مدیریت بوده که بر اهمیت و حساسیت فعالیت در این حوزه افزوده است، امیدوارم با راهنمایی و حمایت های هیات مدیره محترم بانک و کلیه مدیران و همکاران عزیز بویژه بخش مالی و سرمایه گذاری بتوانم پاسخگوی مسئولیت های این حوزه باشم.
مدیر امور سرمایه گذاری با اشاره به اهداف اصلی این مدیرت یعنی حداکثر کردن سود و ثروت صاحبان سهام اظهار داشت: این وظیفه مهمی است که باید با توجه به فاکتورها و متغیرهای موجود در بانک و فضای رقابتی حاضر و همچنین بازار پولی کشور برای آن برنامه ریزی علمی و عملی انجام داد.
دکتر جلالی حضور در این بخش را فرصتی مغتنم برای کسب تجارب گرانقدر و بهره گیری از توان و تخصص و دانش خود دانست.
وی با تبریک انتصاب هاشمی به عنوان رئیس اداره کل روابط عمومی گفت: سکان این اداره کل به مدیری شایسته ، لایق و زبده سپرده شده است.
جلالی نظری اضافه کرد: اگر موفقیتی در حوزه روابط عمومی کسب شده حاصل تلاش و زحمات همه همکاران این اداره کل است.
وی از همکاران روابط عمومی خواست تا رئیس جدید را نیز در سمت جدید همراهی کرده و با همکاری موثر خود موجبات موفقیت بانک را فراهم کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: