کد خبر: ۷۲۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۳۴۵
مهاجم بارسلونا برترین گلزن رقابت های اروپایی شد.
مسی برنده کفش طلا شدلیونل مسی از لحاظ تیمی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا فصل خوبی را پشت سر نگذاشت. بارسلونا در لالیگا یکشنبه شب با وجود  پیروزی چهار بر دو نتوانست فاتح لالیگا شود. تیم کاتالونیایی پیش از این در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز حذف شده بود. با این حال مسی می تواند در کوپا دل ری جشن قهرمانی بگیرد. بارسلونا هفته آینده در دیدار نهایی به مصاف آلاوس خواهد رفت.

به گزارش خبرداغ  و به نقل از مارکا، از طرفی مهاجم آرژانتینی از لحاظ فردی شرایط متفاوتی را سپری کرد و فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشت. او توانست با دو گلی که برابر ایبار به ثمر رساند تعداد گل هایش را در لالیگا به 37 برساند و برای چهارمین بار برنده کفش طلا شود.

مسی برترین گلزن اروپا لقب گرفت. او توانست پس از کسب 74 امتیاز این عنوان را به خود اختصاص دهد. نزدیک ترین رقیبش در اسپورتینگ لیسبون پا به توپ بود. باس دوست برای تیمش 33 گل به ثمر رساند. بازیکن هلندی همچون مسی در هفته آخر دبل کرد و در مجموع 66 امتیاز به دست آورد. سومین گلزن برتر اروپا اوبامیانگ بود که توانست برای دورتموند 33 بار گلزنی کند.

 مسی پیش از این سه بار و در فصل های 2009-10، 2011-12 و 2012-13 برنده کفش طلا شده بود.

مهاجم آرژانتینی جایزه پیچیچی (برترین گلزن لالیگا) را نیز به دست آورد. دومین گلزن برتر این بازی ها لوییس سوارس با 28 گل بود و رتبه سوم به کریستیانو رونالدو با 25 گل اختصاص یافت.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: