کد خبر: ۷۲۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
تعداد بازدید: ۵۶۳
فال روزانه دوشنبه 1 خرداد 1396
متولد فروردین : کار کردن سخت و بیش از اندازه را متوقف کنید و زمانی را با فعالیتهای لذت بخش که در خانه می‌توانید انجام دهید سپری کنید. گذراندن وقت در یک باغ یا در یک محیط زیبا می‌تواند برای مدتی ذهنتان را از مسائل پیچیده دور نگه دارد. شما نمی‌توانید سیل افکاری که به ذهن شما می‌آیند را متوقف کنید، اما می‌توانید توجهتان را به سمت موضوعات لذت‌بخش‌تر هدایت کنید.

متولد اردیبهشت
: با وجود اینکه شما می خواهید مهمان ای را که برای شام در خانه تان تدارک دیده اید را کنسل کنید،و یا به خاطر کارهایی که دارید در خانه بمانید، ولی پیگیری کردن برنامه های اجتماعی شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زمانی که شما فرصت استفاده کردن از لحظه های لذت بخش را دارید، فراموش نکنید که برای فعالیتهایتان برنامه ریزی کنید.

متولد خرداد
: امروز ممکن است کسی فکر کند که شما شخص بسیار پرنفوذی هستید، حتی اگر خودتان اصلاً اینگونه فکر نکنید. متأسفانه امروز برای شما سخت است که شاهد این باشید که دیگران در موردتان نظر می‌دهند. هدفهای خود را با دقت به کار ببندید، برای اینکه در حالیکه بیشتر از آن چیزی که از شما انتظار می‌رود پایداری نشان می‌دهید، می‌توانید به راحتی واکنشی نامعقول نشان دهید. اکنون دوستان و همکارانتان می‌خواهند به شما کمک کنند، اما نه در صورتی که شما برای قبول کردن کمک آنها خیلی سخت‌گیر و ایرادگیر باشید. چند نفش عمیق بکشید و هنر سازش کردن با دیگران را تمرین کنید.

متولد تیر
: مجاورت ناراحت کننده بین حقیقت و خیال می‌تواند برای شما کمی نگرانی به وجود آورد. یک صدای درونی به شما می‌گوید که تصمیمات مهمی را بگیرید که هدفهای شخصیتان را در آینده تحقق ببخشد. اما صدای دیگر شما را تشویق می‌کند در حالیکه وظایف مهم مربوط به آینده‌تان را فراموش کرده‌اید، آزاد بوده و از زندگی لذت ببرید. نباید یکی از این دو را انتخاب کنید؛ بلکه باید برای حد میانه آنها تلاش کنید.

متولد مرداد
: شما ممکن است احساس کنید که دارید به موفقیت دست پیدا می‌کنید اما شاید مسائل خاصی باشند که در این مورد نقش داشته باشند. با این وجود نباید از کار خود دست بکشید. شاید مجبور بشوید ساعتها برای آن وقت بگذارید. به وظیفه خود عمل کنید و از الهامات خود کمک بگیرید.

متولد شهریور
: هدف بزرگ شما به نظر می‌رسد که واقعاً برای شما خوب باشد، اما اکنون شما مجبورید که به وعده‌هایتان عمل کنید. این به معنی این نیست که شما قادر نیستید رویاهایتان را آشکار کنید، بلکه به این معنی است که شما می‌ترسید دست به ریسک بزنید. ناامید نباشید، شما می‌توانید بعداً به آنها بپردازید.

متولد مهر : شما بیشتر در رابطه با فعالیت‌هایی که قصد انجام شان را دارید صحبت می‌کنید و هنگامی‌که زمان عمل و اجرا فرا می‌رسد، شما توانایی لازم را نشان نمی‌دهید.شما تا حدودی در رابطه با مسائلی که برایتان پیش می‌ﺁید گمراه شده اید، و نمی‌دانید راه درست کدام است.اول بهتر است خود و اهداف تان را بشناسید سپس برای رسیدن به ﺁنها اقدام کنید.

متولد آبان
: هنگامی که خورشید وارد ماه جوزا می‌شود لازم است که شما همکاریهای قبلی‌تان را تمام کنید. پروژه‌هایی را که در فصل زمستان شروع کرده بودید الان باید در حال تکمیل شدن باشند. تقویم عادی را فراموش کن؛ سال شما در حال نزدیک شدن است، پس همان طور که فصل تابستان از راه می‌رسد شما هم باید آماده باشید تا هرکاری را که می‌خواهید انجام دهید با روشی جدید شروع کنید.

متولد آذر : اخیرا دارای انرژی فوق العاده‌ای شده اید که گاهی خودتان از این انرژی، کارها، رفتارهایی که در اثر این جریان به شما وارد می‌شود دچار تعجب شده اید. شما در بهترین برحه زندگی‌تان واقع شده‌اید بهتر است پل‌هایی را که برای رسیدن به خوشبختی به آنها نیاز دارید از هم اکنون بنا سازید، شما توانایی انجام این کار دارید فقط مهم این است که خود را باور کنید، زیرا جام قهرمانی بزرگی در انتظار شما می‌باشد.

متولد دی : شما خاطرات عجیبی در ذهن‌تان دوباره متولد شده اند که شما را از انجام فعالیت‌های گذشته‌تان باز داشته اند و به نوعی شما را گمراه کرده اند و نمی‌دانید باید چه کاری را انجام دهید. البته شما ذاتا فردی خوش بین هستید و تمام مسائل زندگی‌تان را با دیدی مثبت می‌نگرید به همین دلیل به سادگی می‌توانید با این مشکل ذهنی‌تان مقابله کنید.

متولد بهمن : وقتی که شما برای سازماندهی کردن افکارتان روز سختی را می‌گذرانید، همه چیزهای دیگر نیز ظاهرا پیچیده تر از روزهای دیگر می‌نمایانند. اگرچه حقایق شفاف و واضح به نظر می‌رسند، امروز شما در حالیکه از دو طرف به سمت دو مسیر کاملا متضاد کشیده می‌شوید، با مشکلی حل نشدنی روبرو می‌شوید. شما بدون چشم پوشی کردن از یک راه نمی‌توانید دیگری را انتخاب کنید و اگر یکی از این دو را نادیده بگیرید پریشان و آشفته می‌شوید. پس اگر می‌توانید و امکانش برایتان هست تا موقعی که جواب ظاهر نشده صبر کنید.

متولد اسفند
: اگرچه شما راه حلی برای موقعیت‌های پرتنش احتمالی در نظر ندارید، اما حالا در اینجور مواقع آرام تر رفتار می‌کنید. شاید فهمیده‌اید که دلیل نااستوار بودن خیلی چیزها دیگر چندان مهم نیست و شما مجبور نیتسید خودتان را وارد مشکلات افراد دیگر بکنید. طبیعتا شما باید کارهایی که برای رها شدن و نجات یافتن لازم است را انجام دهید، اما در عین حال نیز می‌تاونید با داشتن نقشی موثر در ساحل مشکلات افراد دیگر هم لنگر بیندازید!

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: