کد خبر: ۷۲۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۳۱۷
زندگی این مرد ۳۴ ساله در جزیره «کیپ ورد: دماغه ی سبز» شبیه زندگی ستاره ها است، مردم زیادی دوست دارند که با او عکس بگیرند، زیرا او شباهت عجیبی به رئیس جمهور سابق آمریکا باراک اوباما دارد.
به گزارش  خبرداغ به نقل از تابناک، زندگی این مرد ۳۴ ساله در جزیره «کیپ ورد: دماغه ی سبز» شبیه زندگی ستاره ها است، مردم زیادی دوست دارند که با او عکس بگیرند، زیرا او شباهت عجیبی به رئیس جمهور سابق آمریکا باراک اوباما دارد.
 شباهت عجیب این مرد به اوباما

خوزه اولیویرا می گوید مردم سر راهش سبز می شوند و از او می خواهند تا با آنها عکس بگیرد.  این ماجرا از حدود ده سال پیش یعنی وقتی باراک اوباما رئیس جمهور شد برای او اتفاق افتاده است.

هر کس او را می بیند از شباهت عجیب او به اوباما حیرت زده می شود. البته خوزه اولیویرا از این موضوع ناراحت نیست و به چشم یک موضوع سرگرم کننده به ماجرا نگاه می کند. او خودش درباره ی شباهت به اوباما ادعایی ندارد بلکه این مردم هستند که چنین حرفی را می زنند.  اولیویرا راهنمای تور گردشگری است، و اصلا دلش نمی خواهد جای اوباما باشد و رفتارها و ژست های  او را تقلید کند، بلکه دوست دارد خودش باشد با همان شخصیت و هویت خاص خودش و نه چیزی غیر از آن.
 
لازم به ذکر است که دماغهٔ سبز یا کِیپ وِر یا کاپ ور یا نام رسمی جمهوری کبو ورد (به پرتغالی: Cabo Verde) یک کشور جزیره‌ای متشکل از ۱۰ جزیره آتشفشانی در اقیانوس اطلس مرکزی است. این جزیره‌ها در فاصله ۵۷۰ کیلومتری از منطقه آفریقای غربی قرار دارد و وسعتی کمی بیشتر از ۴۰۰۰ کیلومتر مربع دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: